OT: Myggor
Dom älskar mig, tyvärr e denna kärlek inte ett dugg besvarat. Jag hatar dom o blir sååååå sönderbiten så jag blir galen. Har testat alla tänkbara saker men ikke fungerar det. Till slut blev jag tokig o tog tändaren o bränner på betten, det gör sååååå ont, men det slutar klia. Sen förra året kom jag på ett supereffektivt sätt mot dessa kliande bett, nagelack, det funkar hur bra som helst, fast det ska vara genomskinligt om man inte vill se allt för bedrövlig ut.
Zimba kan själv 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Xylocainsalva brukar hjälpa. Den är ju bedövande.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Men skulle det inte va rolig med olika röda, rosa och andra färgers små fläckar? :)
Min mormor svor till nåt som heter Eurax i från norska apoteket. Det är en flytande kräm som skal funka mot att lindra klia från solbränna maneter, myggor o grejs, men myggen och knotten hatade den och höll sig undan ett tag när man fick på sig den, så två myggor i en smäck?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Huh ja…myggor älskar mig också. Sedan så verkar det som att andra människor får små märken, medan mina blir jättestora och illröda. Är det så för dig också Zimba?