Godmorgon Fredagen den 13: Juni - 08
E ni vidskepliga här tro?????
Själv blev jag glad över att min laptop äntligen har kommit från verkstaden så den ska jag med glädje hämta när jag sovit, tur man har försäkring, annars hade det inte gått å lösa ut den. Åh vad jag saknat den, vi har varit skilda åt i nästan 3 veckor, så det ska bli ett glatt o kärt återseende.
Hoppas att alla får en så bra dag som det bara går.
Zimba e glad 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
jo jösses ja, här hade man totalt glömt bort att det var fredagen den 13:e :P jag brukar alltid ha tur då, men nu ska jag inte säga mer för då får väl även jag otur idag :P

Förr var jag såååå jävla vidskeplig att jag inte ens gick till jobbet, chefen kom alltid den 10:e o fråga om han skulle sätta in vikarie för mig för han visste att jag gick inte utanför dörren den dagen.
Jag spottar åt svarta katter, fast inte åt min egen, sen går jag inte på A-brunnar, lägger INTE nycklar på bordet dom hamnar alltiid på golvet, annars e det nog inte så mycke mer, inte vad jag kan komma på nu iaf.
//Baloo forever

Tur man inte är vidskeplig alls av sig.
Denna fredagen den 13 hoppas jag som vanligt blir en helt okej dag utan att något brakar samman.
Kanske man skulle utmana ödet och gå under stegar och hoppa på Zimbas A-brunnar. En utmaning!!!!

ASG, jaaaaa gör det, hoppa på mina a-brunnar. skriv sen å berätta hur det gick.
//Baloo forever
men nää, nu börjar eländet, bara för att jag sa att jag brukar ha tur
har just sträckt något under skulderbladet
AAAAJJJJEEEEHHH!

ASG, förlåt att jag skrattar, men kan inte hjälpa det. Ja det e bäst att inte säga för mycket ibland.
Det e skratttårar.
Stackare, sånt gör så ont. Hoppas det blir bättre när du sovit.
//Baloo forever
#6 skratta du, jag vet att du inte menar något illa :)

Nä, jag menar inget illa. Men jag har alldelses för lätt till att garva, inte alltid så lämpligt. Tur att du inte tog illa upp.
//Baloo forever
#8 jag har också lätt att skratta, i synnerhet vid fel tillfällen 

God morgon! Idag ska jag bara ta det lugnt, sy klart en rosa nalle. Jag och min dotter var ute på luffen igår med cyklar och hund i 4 timmar. 2 mil blev det! Jag skavsår i baken!!!

Jag brukar alltid skada mig fredagen den 13:e. Så det känns inte så där jättelockande att veta att jag ska sätta mig på en moped och åka till min pappa och kolla till honom och rasta deras hund i dag också. Gjorde det igår och det gick bra. Men jaja, håll tummarna för att det går i dag med.
Är nog lite vidskeplig av mig. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag är inte skrockfull/vidskeplig men kan ändå inte låta bli att säga "peppar, peppar ta i trä" för att behålla turen när jag talar om vissa saker!

Håller tummarna att det går bra för dig, Åsa!

Godmorgon alla!
Nej jag är inte vidskeplig men jag sitter iaf å undrar lite hur dagen ska gå…. ska ut och köra en bil jag aldrig kört och dessutom ha ett stort skåpsläp efter, ,kan ju bli en smula intressant när man inte vet hur bilen uppförsig varken med släp eller utan.
Ha en bra dag alla, Kramar.
God morgon!
Idag är min sista arbetsdag innan semestern! Jag ska avsluta lite grejer, ringa några samtal och planera det som ska göras när jag kommer tillbaka.
Ska bli jätteskönt med två veckors ledighet. Jag, min man och våra hundar ska åka runt i Norrland och titta på midnattssolen i midsommar.
Jag är helt slut och det har gått jättedåligt på jobbet sista tiden, så det passar verkligen med semester nu. Så kan jag ta nya tag igen när jag kommer hem ;)
Hoppas ni alla får en bra dag!

Nej jag är inte vidskeplig. Men det är inte nån bra dag. Har så ont så jag vill bara gömma mig nånstans. Men det finns inte nåt ställe där jag blir värkfri.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

#12: Det gör jag med. :-)
#13: Tackar. Snart bär det iväg. Men än så länge är jag hel :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Godmorgon, eller rättare sagt godförmiddag till er alla:-)
Jag är inte alls vidskeplig, tror inte på sådant öht…….
Dagen här blir som den brukar vara, tror jag, men ikväll ska vi in till Västerås och titta på RIX FM festivalen vilket jag hoppas blir kul.
Nu ska jag bada en katt, tog en igår. Ja eftersom jag har perserkatter och ´det tar en "stund" att bada och föna dom, så blir det bara en/dag, mer orkar inte kroppen med. Eller förresten kroppen orkar inte ens det utan jag får ta en extra värktablett och sedan skrida till verket. Jag kan ju visa resultatet av den jag badade igår, hon kallas Byske till vardags och är en svartsköldpaddsmoke-vit van perser tjej, min egen uppfödning:-)
Hälsar Lotta P
god eftermiddag.
Idag ringde sambon som ligger ute till havs och driver i en trasig segelbåt
totalt luspank och hinner inte hem till jobbet på måndag. Båten måste han troligtvis sälja sen han lagat den, och sälja båtplatsen. 20 000 minst i sjön. Bra dag han har
som tur är har han en liten motor på båten så han kan puttra in till land.
Har jobbat fm, nu i em har jag städat hos marsvinen. Ska snart ge dom mat, bada de som ska ställas ut imorgon. Göra iordning så mycket som möjligt annat inför imorgon. Ska upp kl 2 inatt för att komma iväg kl 4. Gäsp!! Men ska bli kul med utställning!!

Haft en låååång jobbig dag. Vaknade vid 3-tiden med en jävulsk huvudvärk, sov sedan bara ytligt ngn timme innan det var dags att gå upp. Hoppas på god sömn inatt och att jag får sova riktigt länge i morgon.
Kramisar på er allihopa!
Pisan

//Baloo forever