Hej jag är ny!
Jag är en ensamstående mamma till tre barn, varav ett bor hemma. Jag älskar musik, dans, handarbete etc. Familjen är väldigt viktig för mig och självklart mina två små katter, Mimmi och Stella. Älskar djur - de är ju så raka och ärliga, ger en villkorslös kärlek och sviker aldrig.
Jag har haft min fibromyalgi i många, många år och är trött på att bli missförstådd. Känns jättebra att komma till en sida där det finns andra som är som jag.
Mvh Eja ! :)

Hej o Jätte välkommen ska du va. Hoppas verkligen att du ska trivas o ha överseende med vissa som älskar att skämta. Ja du kommer att märka vad jag menar.
Så varmt välkommen till oss.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
varmt välkommen Eja!
Hej och välkommen! 

Välkommen in i gänget! Hoppas du hittar intressanta saker att läsa och förhoppningsvis några att prata med!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Jag ställer mig till skaran som önskar dig välkommen hit.
Vi är ett glatt gäng trotts våran värk och vi skämtar ofta. Så känn dig inte utanför utan kasta dig in i diskussionerna bara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ÄVen jag vill hälsa dig välkommen hit.
Finns så mycket vi kan prata om och stötta varandra.
Vi lever ju alla i smärta.
Kram o välkommen

Välkommen hit. Hoppas du ska trivas.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Välkommen hit, hoppas att du ska trivas!!!!

Hej!
Tack för att ni har tagit er tid för mig.Jag går här hemma
och tror ibland att jag är osynlig.
Kram från Eivor
här är du aldrig osynlig, även om du inte syns så mycket i trådarna så tänker vi på dig, vi vet att ibland har man för ont eller helt enkelt inte orkar synas.
kram Tassy

Välkommen

Hej och välkommen säger som dom andra släng dig in i disskutionerna. Hoppas du ska trivas här hos oss.
mvh Lina medarbetare

Vad snälla ni är mot mig, känner mig verkligen hemma här! Tack 
då är allt som det ska :) vad roligt :)

#9: Säger som Tassy, här är du aldrig osynlig. Vi ser dig även när du inte är aktiv. Detta eftersom vi alla mår som vi gör och vet att allt görs i omgångar (skov) efter hur man mår.
Hoppas så att du känner att du alltid kan vända dig hit. Oavsett om du har så ont att du vill skälla på någon (jag kan lyssna då) elelr om du är ledsen och vill ha tröst (det är de suveräna på här inne) eller är glad och vill dela med dig av det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Välkommen hit :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.