Godmorgon 11 Juni - 08
Godmorgon på er alla mina cybervänner. Önskar er en bra dag och att ni ska göra nåt kul.
Efter jag sovit ska jag till mamsen o hjälpa henne att röja o slänga sånt som ska till tippen. Sen e det skolavslutning oxå, så det blir mycket att göra, så bäst att jag går o lägger mig. Å håll tummen för att det inte blir för varmt.
Zimba säger natti natti 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
god morgon!
ush, idag är ingen bra dag, jag ska iväg och agera nåldyna på labbet
hoppas ni andra hittar på något skojigare!
kramar från tassy

Godmorgon, här blåser storm och det är kallt som attans….blåser rakt genom kroppen brrrr.
Idag ska jag städa som vanligt =0(
Är på dåligt humör för jag har massa värk….bläää för dagar som dessa
Idag är en dag då jag bara ska vara… Städade undan hemma igår och gjorde fint har bara lite småplock att fixa med. SÅ idag ska jag bara vila och försöka ta det lugnt… Kanske ta en promenad med hunden men det blåser ju så förbannat, får så ont i nacken av blåsten.

Här ösregnar det för fullt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Godmorgon på er "attans gnällkompisar"….
NEJ JAG SKOJAR JU
som ni självklart förstår. SJÄLVKLART blir det gnäll en dag som denna när det regnar och blåser, vems kropp mår bra då?
Jag gläder mig över regnet för det behövs onekligen, vår gräsmatta är helt uppbränd, saken är bara att här kommer det knappt någonting. Det syns fortfarande inte i regnmätaren att det regnat ?
Dagen blir nästan som gårdagen, byta lite gardiner, ja fönstrena ska ju putsas först förståss, ta hand om katterna, och ev åka och handla lite. Det gäller att ta det lugnt när man känner sig som om man blivit överkörd av en ångvält.
Hälsar Lotta P
urk, nu är jag hemma med en dysfunktionell värkande nåldyne-arm 

YES YES YES!!!!! SOMMARLOV!!!!!! = sovmorgnar och INGA LÄXOR! Det är helt underbart - även för mammor… Även om det fortfarande blåser som sjutton så har solen tittat fram emellanåt och det regnar inte. Det var dock liiiite kallt att stå på fotbollsplanen och kolla på de söta ungarna när de framförde sina sånger. Sedan JÄTTEGOD jordgubbstårta i klassrummet. Båda barnen byter fröknar nu. Den stora börjar på högstadieskolan (jättespännande och pirrigt) och den lilla tar över hennes fröken och det känns jättebra, henne känner vi ju redan. Har leasat ut ungarna till mina föräldrar idag, har sovit nästan hela dagen, har inte ätit sedan tårtan i morse och nu knorrar magen.
Hoppas ni haft en fin dag allihop och inte haft alltför ont!
Kramisar!
Pisan
Ena marsvinsbebisen är dålig o jag tror inte hon klarar sig.
Den andra är det prima liv i o hon äter för båda tror jag. Rusar upp i vikt nu vilket är så härligt att se!
O så har jag nu "bokat" en vovve, kompis till min phalene. Har tittat på den här hunden nästan sen han föddes för några månader sen men inte kunnat köpa pga jag ej kunnat ta ledigt från jobbet. Men nu äntligen - på måndag eller tisdag flyttar han hit!!!
Så detta är en dag för både glädje och sorg för mig…