Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1117 ggr
mongu
0

Godmorgon 9 juni - 08

Godmorgon eller vad det är?

Sitter som vanligt uppe här vid datorn. Börjar bli rejält trött på att vakna vid 03 varje natt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Sidentassen
0

Usch din stackare som inte kan sva längre…………ja jag hör också till de som ofta är uppe tidigt så jag vet precis hur det är.

I allafall godmorgon. Här har solen kommit nu och belyser trädtopparna. Vinden har lagt sig, det var ordentligt blåsigt här igårkväll, undrar om det var det som gjorde att värken var så envis igår?? Regnet som jag hade hoppats på kom aldrig. Jag behöver nämlig vatten i regntunnan, vår brunn som vi använder för bevattning har sinat och alla mina blommor ska ju ha vatten Ledsen

idag ska jag bara ta det lugnt, kroppen säjer det till mig, och då är det bara att lyda !!

Ha en skön måndag

Hälsar Lotta P

Bigblomman
0

God morgon!
Sitter här och väntar på mitt dagisbarnGlad En boxertik, 1.5 år Skrattande

Jag har mycket mer ont när det stormar ute än när det är vindstilla och nu känns det i hela kroppen att det ska bli väderomslagLedsen

Jag hoppas min mobiltelefon kommer idag som jag har beställt, då har jag en ny leksak som jag kan projicera min värk på Skrattande

linasvovvar
0

Godmorgon, tog mig sovmorgon i dag, vaknade vid 5 och insåg att jag kan ligga kvar och dra mig =0) kom inte ur sängen förän vid 9 !!!!

Idag ska jag bara tvätta lite och ta det så otroligt lugnt, har ingen bra dag alls och kontakten till datorn hade trillat  ut och jag hade något svårt att ta mig under skrivbordet ! Blääää för dagar som dessa

Hoppas ni andra har det bra

Simson
0

För första gången på mycket länge kan jag säga att jag sovit "bra". Har varit uppe några gånger under natten men det har varit en skön känsla ändå för det har varit "svalt".

Har sovit med fläkten rakt på mig och med kylklampar på magen. Det har hjälpt!! =)

Vid sängdags igår var det 28 grader inne och i morse 21.7 så det går åt rätt håll! =)

Men storm har vi haft här också. Har fortfarande mycket blåsigt. Vågar mig inte riktigt ut på balkongen. Behöver vattna blommorna så de inte blåser ur den torra jorden?!  =D

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Zimba
0

Det märks att det e Måndag, vaknar o ska gå på toa, sätter ner foten i badrummet o hör ett plask, o känner hur blöt jag blev om fötterna, tänder lyset o ser att det e ÖVERSVÄMMNING i hela badrummet. Tack o lov kom dom snabbt o fixa det, men nu blir det till att städa o tvätta allt blött, kul kul Ledsen

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

#5 åh nej Skrikandes var med om samma sak för några månader sen.. Stackars Zimba Ledsen

Ush, idag är inte en bra dag, har massor av värk och folk sliter och drar i mig från alla håll och vill träffa mig. Många studentvänner är hemma nu. Ge mig ork, någon?

dreamiz
0

Jag är också uppe om nätterna nu o sover uruselt men det är ju för att jag ska upp o mata bebisarna.
De hänger med än o äter bra men Posan har tappat vikt sen igår medan Polanta ligger kvar på samma vikt. Jag hoppas verkligen de klarar sig!!

Posan hette så först, sen blev det Posen men nu är det Posan igen o jag tror det blivit rätt nu. Stackars bebs med en sån matte som inte kan avgöra om det är kille eller tjej.

Zimba
0

Ja det e 2:a ggr i år detta händer, men nu visade sig att det var grannens fel. Tur att man har egen tvättmaskin, slängde på täcken o handukar för att det inte skulle rinna ut i hallen, så nu e det tvätta som gäller. Har ju vart bortrest, så tur i oturen att det hände nu när jag e hemma, annars hade jag väl haft vatten i hela våningen.

//Baloo forever

Simson
0

Zimba: Vad hade grannen gjort då??? Nyfiken igen…

Sool
0

Godkväll!

Idag mår jag lite bättre än jag gjort senaste veckan, det har ju varit lite svalare i alla fall. På förmiddagen var jag näst sista gången på fibrokursen och jag kommer verkligen sakna att gå dit när den slutar! Resten av dagen har jag jobbat och försökt få tag på FK - vilket jag fick till slut. Hur det gick har jag skrivit ett särskilt inlägg om, om någon undrar. Men jag är ju inte precis glad efteråt om man säger så :(

Zimba
0

Simson: Ja du, säg det, dom trodde att dom hade spolat ner saker som man inte ska spola ner. Sen kom människan hit o gapa för att dom som rensade gick till mig först. Denna person e inte riktigt klok nånstans. Jag bara skaka på huvudet o förklarade för killarna att hoppas dom har risktillägg eftersom dom skulle dit o höra på hennes jävla malande. Den ena killen kom tebax hit o berättade att det var den värsta människa han stött på, sen stod vi o hade jättekul åt henne.

//Baloo forever

Pisan
0

God kväll!

Kollar in en snabbis här, har inte hunnit vara så mycket här inne på ett tag - och vad jag har missat mycket! Massssssvis med inlägg att läsa nu… Har haft fullt upp med födelsedagskalas, smycketillverkning och har varit enormt trött och sovit en hel del. 

God natt och hoppas ni får sova gott och att temperaturen gått ner lite i morgon - man kan ju alltid hoppas…. Glad

Kramizar

Pizan

Simson
0

Zimba: Ja ibland kan man bli fundersam över hur vissa tänker. Mitt ex hade tidigare katt och använde klumpbildande kattströ. Detta spolade (?) han ner i toaletten med förljden att det blev stopp och vaktmästeriet fick komma och rensa avloppet. Det skulle de göra tyckte exet och blev riktigt förnärmad och arg när jag påpekade att det uttryckligen står på paketet att det inte får spolas ner pga proppbildningen! Alla sådana instruktioner får han att låta som att de är personliga mot honom! Ja jösses vilken karl! Att han kunde bli skadeståndskyldig från hyresvärden såg han bara som elakheter från min sida. Förvånad

Din granne kan väl också bli ersättningsskyldig om hon/de spolar ner sådant man uppenbarligen inte skall. Även dina eventuella skador??

Simson
0

Den kraftiga blåsten och min avsaknad av vattnande i blomlådorna har resulterat i torr jord som blåst in genom fönster och balkongdörr. Jorden var med koskit i så det var trevligt att få in… Skrattande

mongu
0

#14 Låter som ett drömläge o få in den jordenFörvånad

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Misimurf
0

Jag sov jätte dåligt i natt, låg typ bara och slumrade. Vet inte varför men jag kunde bara inte sova. Hoppas att jag får sova i natt men jag är trött nu så förhoppningsvis kan jag det. Har jobbat som vanligt idag och när jag slutade var det möte med jobbet. Eftersom det var sista mötet innan vi stänger dagis för sommaren så var vi ute och gick på en vandringsled och sen käkade vi baguetter. Kom hem runt sju och sen dess har jag inte gjort något speciellt för jag känner mig helt slut.

dreamiz
0

Jag har varit o titta på en vovve ikväll! O jag är kär!! Gu så underbar! Det roliga är att jag varit intresserad av just denna hunden nästan ända sen han föddes i dec men inte kunnat köpa pga jag ej kunnat ta ledigt från jobbet. Han är fortfarande till salu o nu kan jag ta ledigt!!
Alex (min vovve) o han kom så himla bra överens. Lite nosande o sen full fart! De stortrivdes ihop!!!

Simson
0

Dreamiz: Det låter som det var meningen hela tiden?!! =)

Jo du mongu, ett drömläge för katterna i alla fall! =D De har grävt i blomlådorna nu på kvällen när jag vattnade! Varför såg jag inte att det var koskit i den. Kände aromen när jag grävde…

Zimba
0

dreamiz: Åh va glad jag blir för din skull, det vänder nu ska du se, detta e du e helt klart värd.

Simson: Åh du anar inte va hon ska få, ersättning ska hon minsan få betala o sen ska det nog bli en varning på människan oxå. 3 st varningar så e det bara att börja packa, bye bye grannen. Skrattande Jo sen gnällde hon över att det blev mer vatten i hennes badrum när hon spolade på toa o satte på kranen i handfatet, ASG, de fattar väl nästan alla att e det stopp så e det stopp, klart som fan att det kommer upp vatten då, suck.

//Baloo forever

Simson
0

Zimba: Men jösses amalia! Självklart!! Skrattande