Värme utslag!
Jag har sånna värme utslag på ryggen å håller på att klia ihjäl mig. Har testat en massa saker men utan resultat, det enda som funkar e kallt vatten.
Nån som har nåt bra tips????
Zimba river snart sönder ryggen
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Loratadin… finns receptfritt på apoteket och hjälper mig och min solallergi väldigt bra.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Kalldusch kanske ???
el om du kn komma åt och smörja in din med kylbalsam ?? Du kan ju kanske be Balle om hjälp 

Allamej: E det kortison???? För isf funkar det inte. Har testa massor av kortison salvor men det kliar ändå. Detta sker vartenda år att jag får värmeutslag på ryggen, vare sig jag vart i solen el ej.
Lina: Asg, ja det hade väl sett ut det, Baloo står o kletar in mig med sina stora tassar. Han e tyvärr inte så hjälpsam, den grabben. 
//Baloo forever

Spdant kli hade jag påryggen för några år sedan. De visade sig vara svamp. Fuck utskrivet Fungeral, som egentligen är schampo (medicintskt så´dant.
Behandligen var blöt ryggen ordentligt, smörj p Fungorakl och låt det sitta i MINST 5 minuter innan deuy sköljer av det noga.
Gör detta i 5 dagar och troligen blir du av med besvären.
Jag har aldrigt haft svamp eller sådan klåda sedan.
Mettan,
Olivolja? Det verkar funka på det mesta! Jag har alltid haft problem med torra händer o eksem men sen jag började smörja med olivolja behöver jag inte ens smörja händerna varje dag!!
Om det hjälper mot värmeeksem har jag ingen aning om men värt att testa kanske. *ler*

Ta på dig en tröjja som du har haft i frysen. Det funkar på vattkoppor :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Har faktiskt varit på väg att göra det, men efter att ha duschat i iskallt vatten, kändes det inte som en bra idé. Men jag kommer att testa detta. Fniss
Morsan har en jättestor frysbox, kanske kan bosätta mig i den, asg
//Baloo forever