Sveriges Nationaldag!
Japp, det e det imorgon. E det nåt ni brukar fira???? Som vanligt firar inte jag nästan nånting.
Zimba e tråkig 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Jag har en släkting som fyller år då - henne firar jag!
Och så sa min make något om att det finns en särskild nationaldagsbakelse och han brukar inte låta något skäl att fira med godsaker gå till spillo, så antagligen kommer han baka sådana. Och då blir det ju lite firande!
Annars bryr jag mig inte om det där med nationaldagen alls.
Här firas ingen nationaldag, bryr mig inte om den dagen alls :)

Här firas ingen nationaldag. Känns inte som om det är något att fira tyvärr. Önskar ibland att vi kunde vara lika stolta över vårat land som de är i norge. Norges nationaldag, det är grejjer det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Firar inte alls nationaldagen. Ska till bringa dagen med att bila upp till Piteå.
Jag firar att jag är ledig från jobbet o kan få sovmorgon imorn. hihi

Vi firar inte, men min brors tjej är färdig lärare i morgon och har examensfest så henne ska jag fira =0)
nepp, inget firande här inte

Vi firar inte heller.

Dagen firar jag med min äldsta dotter med familj på laxmiddag.
Har redan ställt fram 1 flagga på bordet. Ev. får den stå kvar om inte mina katter river ner den.

I kommunen där jag bor har det så länge jag kan minnas varit stort 6:e juni firande på stan. Det är parader, mogonkaffe på stan, dansuppvisning,tipspromenad, dans på stan på kvällen med öltält mm mm. Jag brukar bara vara där på kvällen och hänga i öltältet. Var där i fredags och det var riktigt mycket folk och jag hade kul. Enda nackdelen var att det var så mycket folk så tillslut gick det inte att komma fram till ölförsäljningen så jag blev utan öl men det var nog iofs tur för jag hade redan fått i mej tillräckligt ;)