Värme mer eller mindre värk
Jag undrar om det är fler än mig som fått värre värk nu sedan denna värme kom och fortfarande håller i sig.
Har ju förr alltid mått som en prinsessa i värmen. Dock inte nu varje dag är "otroligt smärtande"
Intressant att höra hur ni tacklar värmen och värken!

Det kan jag bara skriva under på Bettan. Det är bedrövligt för tillfället.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
jag mår mycket mycket dåligt i denna värme 

Jag mår mycket bättre när det är varmt Har inte den vassa smärtan som jag har vid kyla! Jag kan röra mig bättre och tar då kanske ut mig för mycket så jag får träningsvärk iställert ;D
Jag har mer värk när det är varmt……

Jag vet inte om jag har mindre värk men det känns bättre i kroppen med värme.Annars så tycker jag att jag fryser hela tiden.//Sylvia

Jag känner att värken är värre nu när det är varmt. Fingrarna blir som falukorvar (de är som prinskorvar i vanliga fall) och det känns som jag har fått klister i lederna.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Ja värmen är inte bra för mig heller. Sväller och gör ont.
Mest rädd är jag dock för solen då jag får solsting alldeles för lätt. Går jämt med hatt. Ungdomarna sjunger "raindrops keep falling on my head" för mig. Småstadsfenomen. Hände aldrig i Stockholm.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Jag mår bättre av värmen med värken. Men dock får man ju annat istället. Man gör mer än vad man egentligen bör och då får jag ondare på grund av det. Men rörligheten är bättre trotts allt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Mindre smärta men mår mer dåligt av värmen.
Sara
Smärtan blir något bättre, men värmen gör mig helt utmattad, kraftlös och trögtänkt, illamående och yr. Alltså mår jag mycket sämre, som allra sämt faktiskt, när det är så här varmt.
18-23 grader, inte så fuktigt men gärna molningt är mitt absoluta favoritväder!

Inget kul för någon av er.
Men för mig är det lättare att tackla detta med värrevärk i värmen när jag läser att jag inte är ensam
Hej jag har också mera ont av värme.Är trött mycket mår illa och så där-nte kul alls
Jag märker ingen direkt skillnad denna gången faktiskt. För jag är ju i och badar också, tror att det är det som gör att jag får värk nu. Men det är inget jag vill undvara heller, det är så himla skönt i vattnet också nu ju. Det jag märker är att jag blir tröttare av värmen, men det blir ju även "normala" folk :-)

**själva värmen är bra för mej,men sommaren är jobbig,för jag tål inte drag,vare sej varmt eller kallt,värken som sitter i axlar å nacke är det jobbigast med, för man blir ju jättesvettig med hög krage, å sen tusen mer ont om jag inte har,även starkt ljus är jobbigt mm ,och som alla andra blir man trött av värmen,fast ännu mera om man redan är det :)
**
Jag får mindre värk i värmen, men nu senaste tiden har värmen tyvärr inte hjälpt så mycket då jag varit sjuk mycket med feber och ökad värk i kroppen tack vare febern.

Jag har mått ganska bra på sistone så värmen har nog varit bra för mig. Men jag har haft en jäkla huvudvärktill och från, beror väl säkert på vätskebrist och att solen är så skarp. Nu känner jag dock att värken i kroppen börjar komma, märker även att det börjar bli fuktigt väder så det beror förmodligen på det.