Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1264 ggr
Zimba
0

Godmorgon 7 Juni - 08

Hejsan svejsan på er alla denna Lördag. Ska ni hitta på nåt speciellt i helgen????

Själv ska jag dansa regndans, för jag börja tröttna ordentligt på värmen o alla sönderbrända gräsmattor. Nu vill jag ha massor av regn. Ok det kan va lokalt regn där jag e om ni inte e med på detta Hemlis.

Nu ska jag göra ett tappert försök med att sova, idag blir det hemfärd för min o vovvens del. det e jobbigt att va på semester, jag e helt slut, så det ska bli skönt att få komma hem o sova i sin egen säng o sist men inte minst, vila upp sig Skrattande.

Ha det bäst alla här.

Kram från Zimba o vovven.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Paddiz
0

Godmorgon

Idag ska vi ha fint besök från Trelleborg. Det är våra goda kattvänner som kommer och hälsar på och det ser vi framemot.

Klockan nio ska vi köra ut i stallet med dottern - sista ridlektionen för denna terminen. Hon vill att jag ska följa med och ta några foto när hon rider - får se om jag klarar av att få bra bilder. Vi är hemma igen strax efter elva och vid tolv kommer besökarna.

Zimba: Om du får fram regn med din regndans så kan du väl skicka ett PM om hur du gör. Jag vill oxå ha lite regn. Säger som du - lokalt över mig gör absolut inget om andra inte vill ha.

Ha en trevlig lördag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

rockyboy
0

Godmorgon!Ska inte göra nåt speciellt i helgen men på måndag åker jag till Helsingfors på kryssning med barna.Barn o barn, grabben är 16 o tjejen är 19.

Konstigabaralillajag
0

Snart ska vi bege oss på fotbollsträning med grabbarna och efter det så ska båda barnen iväg på ett kalas… Sambon sak jaga en minigrävare så vi kan gräva på tomten och jag ska sy ett hundhalsband.

Kanske ta och dansa regndansen också för nu vill jag ha en dag med regn *trött på värmen*

Pisan
0

Morning!

Hoppas du fick sova gott Zimba! Själv har jag sovit som om jag vore klubbad…. Gott. Skall på loppis nu och så skall jag till Sävedalen och köpa lite pärlgrejor som tagit slut här hemma. Sen skall jag förbereda för mitt kalas som skall hållas i morgon em. Så det blir fullt upp idag. Hoppas kroppen orkar.

Ha det så gott idag allihopa! Håller tummarna för regndansen, det behövs verkligen regn nu.

Pisanlisan

Zuzzi
0

God förmiddag!

Här ska vi dra ner på playan idag också. Badade igår och det är verkligen varmt i vattnet nu. Har med oss soltält ner så att lillskruttan kan vara där så hon inte behöver vara hela tiden i solen. Är hon nästan ändå eftersom hon mest är i vattnet å badar. Sedan blir maten grillat med sallad, å kräftor ikväll *slurp*

Zimba
0

Paddiz: Jag lovar att pm:a dig om jag kommer på en bra regndans som funkar, fast chansen e väl liten.

Pisan:Jo jag har sovit gott, har vart vaken en kvart. ganska skönt att få sova länge.

Ska ju hem idag o tack o lov så står bilen i ett garage så vi slipper att sätta oss i en stekhet bil. Borta bra men hemma bäst.

Ska nog sticka iväg till sjön med vovven o bada, vi trivs som fisken i vattnet båda två, vill aldrig gå upp. Jag har jättenära till havet, men föredrar sjön, där finns ingen tång el maneter, sen e det bättre för vovven med sötvatten.

Ha en alldeles underbart dag på er.

//Baloo forever

helene-st
0

Hej på er!

Ska bara ta det lugnt och leta skuggaCool.

Känner mig totalt färdig efter 2 veckor med bal,student och examen + stekande hetta.

Har varit på i farten för att ordna 1000 saker (fast man eg inte orkar) så nu är det finito.

Faxlin
0

Helgen blir lugn som vanligt. Här hoppas jag regnet hålelr sig undan, så försök att dansa så det inte hamnar här är ni gulliga. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

dreamiz
0

Jag har haft en hemsk dag! Min underbara marsvinsmamma Atlanta dog idag… Gråter 
Nu stödmatar jag bebisarna och kan bara hoppas att de klarar det. De är ju bara 3 dagar gamla… De har äldre honan Melody till sällskap. Hittills är bebsen pigga och de äter bra när jag matar dom. Men faran är långt ifrån över för dom.
De måste klara sig nu när Atlanta är borta! De är det enda, förutom minnen, jag har kvar av henne.
Klarar de sig kommer båda stanna här, ingen av dom kommer nånsin säljas.

Posan har blivit omdöpt till Posen… Har velat fram o tillbaka om kön på honom så kanske velar tillbaka igen. Polanta är dock helt klart en tjej. Mina underbara bebs. Håll alla tummar o tår för dom så de klarar detta hemska att bli mammalösa!

Bettan49
0

Kommer in och kramar om och håller tummarna för dig att marssvinsungarna klarar sig.

Ledsamt för dig varma hälsningar

Simson
0

Stackars dig, dreamiz! Vad sorgligt att hon dog! Vad hemskt!! Nu måste vi hålla tummar och tassar att bebbsen överlever!! Styrkekramar i mängd till dig!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Zimba
0

Håller med, nu har du haft fför mycket tråkigheter, nu måste det vända.

Kram igen

//Baloo forever

Faxlin
0

#9: Nej vad trist att hon inte klarade sig. Ska det aldrig ta slut på elende för dig. Hoppas så att bebisarna klarar sig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Paddiz
0

dreamiz: Nu hoppas jag att det vänder för din del. Det är inte rättvist att en person ska få allt skit. Tänker på dig.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Sool
0

dreamiz: Å, vad tråkigt :( Hoppas det har varit nog med ledsamheter för din del nu. Tänker på dig och kramar om!

dreamiz
0

Tack alla!!
Kan berätta att än så länge ser det ljust ut för bebisarna. De äter med riktigt god aptit o har tom gått upp lite i vikt sen igår. Så jag hoppas!!!
Atlanta har lämnat ett otroligt stort tomrum efter sig. Hon var så speciell o jag vill inte riktigt inse att hon är borta… Klarar hennes ungar sig så har jag ju nåt efter henne i varje fall. Min underbara Atlanta.
Bebsen är mamma upp i dan! De är så underbara o mysiga o goa.

Misimurf
0

Skickar en massa kramar till dig dreamiz, du har verkligen inte haft det lätt på sistone. Jag håller tummarna för att bebbarna ska klara sig.