Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 913 ggr
Paddiz
0

Godmorgon 6/6

Idag är det åter en vacker och solig dag. Vi ska bada våra katter och ska då sitta ute när vi torkar dom. Jag gjorde det i måndags när jag badat en katt och det gick mycket snabbare.

Det är Sveriges nationaldag och det är ingen dag som vi firar. Gubben och kidsen tycker det är skönt att vara lediga från jobb och skola men mer är det inte med dagen. Lite synd att vi svenskar inte firar som norrmännen.

Ha en skön och trevlig dag alla Fibromyalgivänner.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

linasvovvar
0

Godmorgon

Lycka till med kissebadandet idag Paddiz.

Idag ska jag åka buss för första gången på många år. Jga ska in till malmö på examens fest och sen åka med mina föräldrar hem och sova där. Mamma och jag ska på kurs i morgon i hur man gjuter i beton, ska göra fågelbad i rabarberblad osv osv

Gubben får vara hemma och ta hand om djur, men kommer till mina föräldrar i morgon på kvällen så vi kan grilla lite !

Ha en undrbar dag alla goa ni

ophelia
0

Gomorron gomorron!!!

Här skiner solen också som vanligt så njuter jag av värmen.Är en av dem som inte kan hålla värme i kroppen så solsken är underbart för mig.

Har planerat ETT kattbad får se om jag kan torka ute.Pelle är inte så mycket för att torkas överhuvudtaget.

Gubben har hissat flaggan kanske det blir lite tårta.

Ha en skön dag alla

Sylvia

Pisan
0

Morning!

Här firas inte heller.

Ha en fin dag allihop!

Pisan

Bigblomman
0

God förmiddag!
Jag har haft stortvätt idag. Täcken, kuddar och överkast! Så skönt att ha det gjort! Har även varit ute med mina två katter i koppel och idag ville de ut på äventyr så vi har traskat runt i över en timme ute. Idag blåser det lite här så det känns inte lika varmt som igår :) Riktigt skönt ute, det kanske skulle bli åska här i Uppsala idag…

dreamiz
0

Jag ska strax iväg o handla lite grönsaker till marsvinen. Senare ska jag städa burar. Annars ska jag bara njuta av en extra dag ledigt!

Sool
0

God förmiddag!

Här är också varmt, för varmt enligt mig, idag. På agendan står borstning och kloklippning av hundar och sedan ett besök på rasklubbens distriksträff.

Mer än så orkar jag nog inte i värmen.

Ha en bra dag allihop!

Faxlin
0

Ja här firas det inte heller någon nationaldag. Illrarna har varit ute en sväng. Hästarna har redan hunnit få sin andra omgång med kallt fräscht vatten.
Och ikväll ska det klippas klor på nio illrar. Annars ska jag tillbringa dagen med att springa fram och tilbaka ut med mina illrar. De får vara ute i hagarna korta stunder och så gosar vi lite, sedan får de komma ner i iller rummet i källaren igen så de får svalka. Men än så länge verkar det uppskattat.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

dreamiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blir inget njutande av en ledig dag idag. Min nyblivna marsvinsmamma är dålig. Finns tyvärr inte mer jag kan göra än att mata med vätska o näring osv o jag kan bara hoppas att det räcker. Hon måste klara sig!
Håll alla tummar för henne för jag tror hon behöver det!

Foto på mamma o bebs.

[Tassy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

goddag! här firar vi att alla har öppnat ögonen helt i bebislådan i stället :)

Faxlin
0

#8: Usch vad hemskt att hon är dålig. Men jag håller tummaran för att hon blir bättre.
Gud sååå söta bebisar.

#9: Skojsigt

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Paddiz
0

linasvovvar: Hur gick det med kursen? Var det roligt och blev det fint?

ophelia: Blev det torkning av katt ute i det fria? Här badades det 12½ katter och de torkades ute i rastgården. De älskade det.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever