Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1509 ggr
Misimurf
0

OT Restskatt

Ååååå jag är så arg, fick ca 2700 i restskatt. Blir så irriterad, hade helt förträngt att den där jäkla deklarationen skulle dyka upp. Hade heller inte kunnat föreställa mig att jag skulle behöva betala så mycket.

Misimurf är argSkrikandes

Hur gick det för er, gick ni + eller - ?

KerstinL
0

3500 i kvarskatt… ; (

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Faxlin
0

Usch stackare. Jag har ingen aning än vad det säger.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Misimurf
0

KerstinL - jag kanske inte ska klaga du din stackare hade ju ännu mer än mej

Rita-S
0

har inte fått änn, så väntar fortfarande i spänning

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

+ 7000 för mig och + 14000 för gubben så inte ska man klaga inte

Kavitha
0

+249kr, inte mycket men bättre än att få restskatt.

Till alla er som får ersättning från FK:
Be dom att dra mer i skatt för dom drar oftast för lite och det är därför man får restskatt. Jag har sagt till så dom inte drar för lite skatt så jag får alltid tillbaka pengar på deklarationen.

Anco
0

-4600, -6400 förra året. Har glömt be Fk dra med skatt. Ska göra det NU!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

anki1
0

Jag fick min deklaration idag. Jag har de senaste 16 17 åren fått flera tusen i kvarskatt. Jag blev väldigt förvånad. jag ska få tillbaka. Antingen har de slagit sej eller så har de blivit sjuka nånstans. Det måste vara nåt fel här, det är inte på riktigt tror jag Skrattande

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Ceciliaolucifer
0

Jag får alltid min sist utav alla Fundersam men vad gör det när jag ändå alltid får flera tusen i restskatt!?

Pisan
0

Får betala 990:- :-(

Konstigabaralillajag
0

Fick tillbaka ca 4700 kr och sambon 1200 kr. Har även jag bett fk dra mer i skatt så jag alltid får tillbaka.

#9 Har du internetbank och e-leg? Då kan du logga in på skatteverkets hemsida och se din deklaration där.

Fiddeli
0

Jag brukar oftast få betala tillbaka men i år blev det + 8000 kr, tycker synd om er som får betala tillbaka.

Kram

anki1
0

hihihi. Jag vågar inte riktigt tro att jag inte behöver etala in i år. Jag har gått och önskat mig +-0 eller ett par hundra att betala in. Och så säger dom att jag ska få tillbaka .Halleluja. Gubben gör min deklaration på nätet, han har E-leg.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Pisan
0

Fiddeli: Är det jag som stulit din Avatar, eller rättare sagt: råkat välja samma som någon redan har? Glad Är det så så ska jag genast byta.

Inge-elsie
0

Jag får tillbaka ungefär 20.000:- eftersom jag betalar 50% i skatt istället för 33%.

dreamiz
0

Jag får tillbaka drygt 1300. Blev så glad då jag haft restskatt de senaste åren. Fast innan skattereglerna för pensionärer ändrades fick jag tillbaka 6-7000. Sen blev det restskatt (trots att de drar extra på jobbet, har både jobb + sjukers) men nu alltså tillbaka. Härligt!

Rita-S
0

Kom i dag! Beräknat att få igjen ungefär 500 spenn. Gubben ungefär 1000

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

Tjoho idag kom den efterlängtade skatteåterbäringen goa 27000 in på kontot =0)

Bettan49
0

Japp igår kom Robin Hood med skatteåterbäringen.

Fick 11 000 tillbaks. Väldans bra nu kan jag betala min spis jag köpte för 3 veckor sedan.

Har fått kvarskatt i så många år pga aktier från där jag arbetade. Känns så skönt att äntligen se en plussumma på kontot.

gubben min fick såpass med pengar att vi kan renovera köket tänk att få ett kök där jag kan styra i min höjd. Det är lycka det.

Inga höga skåp längre dit jag ändå inte når.

mongu
0

Grattis Bettan det är du väl värd!

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Tassy]
0

+ 7790 :D

Bigblomman
0

+2990:-D

ophelia
0

Hade en rest skatt på den facila summan av 179 kronor.Fast jag förstår inte riktigt.De andra åren har jag fått tillbaka runt 300 kronor såååååå mycket mer i pension får jag ju inte så det behöver bli rest skatt.Nåja gubben får tillbaka så småningom men det är ju hans pengarGråter

Zuzzi
0

Jag har redan betalat in 10000 så jag hoppas att det ska räcka.

Sara
0

Fick oxå restskatt flera år men sedan jag begärde urträde ur Svenska kyrkan så blir det plus i skattekistan.

Sara