Godmorgon 5 Juni -08
Godmorgon på er alla. Hoppas ni får en så bra dag det bara går att få. Själv ska jag göra INGENTING.
Vad har ni för planer för dagen????
Kram på er alla.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Godmorgon, väntar på en kompis som kommer med bullar =0) Ska snacka lite skit det va ett bra tag sedan.
Sen i em måste jag åka och hämta en valp, det funkade inte med deras andra hund =0(
Hade tänkt slappa i en solstol idag om det blir tid över !
Jadu, hjärnan säger åt mig att städa och göra fint inför helgen men kroppen säger att jag ska sätta mig ner och vila idag eftersom jag inte tar mig den tiden, för den har ont.
Vem jag lyder i slutändan återstår att se :)

#2. Åh en till som som har problem med att hjärnan o kroppen e osams. Jag vet precis hur det känns 
Lina: Va mysigt att få snacka massa strunt o dessutom få bullar.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
God förmiddag!
Ja, för min del verkar det bli ytterligare en dag av väntan på samtal från och försök till kontakt med FK. Fjärde dagen i rad… :(
Hoppas kunna arbeta lite också, men jag har stora koncentrationsproblem nu så det blir inte mycket gjort. Och jag ligger redan efter och då kommer ju stressen och jagar en vilket inte gör saken bättre.
Göra ingenting och få besök av en kompis med bullar låter som bätte saker att fylla dagen med, tycker jag :)
Och det där bråket mellan kropp och hjärna är väldigt bekant - hur sak man få dem att hålla sams? :P
Hoppas ni får en bra dag, allihop!

#2: Jag sitter i exakt samma sitts som dig. Men jag vet redan vem som vinner. Nu väntar gräsklipparen och trimmern där ute på mig. Så det är bara att bita i det sura äpplet och gå ut.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Har huvudvärk idag så skulle helst vilja lägga mig o sova men har tvättstugan i eftermiddag plus att jag måste åka o hämta hö innan helgen.
Plus att jag har fullt upp att bara titta på mina små pälsade bebs! hihi…