Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 924 ggr
Zimba
0

Godmorgon 4 Juni -08

JAAAAAAAA, jag var först igen Skrattande. E på semester men kan inte sova, för här e sååååååååå varmt. Sen har jag tandvärk oxå. Men annars har jag det bra, fast det kunde varit mindre VAAAARMT.

Hoppas ni andra har kunnat sova o att ni får en jättebra dag.

Zimba o vovven e varma Gråter ( det e inte tårar, det e svett)Ledsen

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Bigblomman
0

Var tvungen att stänga balkongdörren i natt för att jag frös!!! Även mina katter tyckte det var för kallt att vara ute på balkongen:D 

Om en timme kommer min dagishund, en boxertik som heter Nessla 1.5 år. Hon är så lydig trots sina unga år. Hon har tagit en av min katter som sin bebis. Gismo min 8-åriga katt låter Nessla tvätta honom! Min andra katt, Findus 6 år ligger fortfarande på betryggande avstånd från Nessla men ibland lägger han sig under soffan och passar på att hoppa fram och slå Nessla i baken när hon går förbi! Soffan står vid balkongdörren så nu när Nessla ska in står hon och gnyr tills jag säger att kusten är klar så ingen otäck katt kommer fram och skrämmer henne!

Rita-S
0

god morgon alla. Känner bara för att gömma mig för hela världen. Vill inte va med på livet just nu.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

Godmorgon, sitter med kaffekoppen i handen och skriver, har slängt in en maskin tvätt. Ska storstäda….handla osv osv.ö Sen i em ska jag till malmö till tandläkaren och dra ut en visdomstand….HJÄLP

men i kväll blir det skoj, då ska vi få efterlängtat besök !

Sool
0

Godmorgon!

Jag sitter med frukosten framför datorn och väntar på att börja ringa till FK igen, eftersom de aldrig ringde igår. Sedan ska jag åka  och jobba 15 mil härifrån och tillbaka igen. 

linasvovvar: lycka till hos tandläkaren!

Rita: Vad jobbigt när det känns så där :( Hoppas det snart är lite bättre. 

Hoppas ni alla får en bra dag!

Pisan
0

God morgon!

Har just vaknat, känner att det blir en riktigt seeeeg dag idag. Skall till sjukgymnasten men det känns som att jag bara inte orkar ta mig dit…

Hoppas ni överlever ännu en dag med hetta. När skall detta sluta? Jag orkar inte med det. Obs att jag inte gnäller - jag klarar bara inte av värmen… Glad

Faxlin
0

God middag. ;-)
Dagen har varit pest, var tvungen att få värktablett för att ta mig upp ur sängen. Det här är inte en bra dag att heta Åsa.

Stackars dig Zimba som sitter med tandvärk, det är inte skojigt. Du och vovven får ta ett bad tycker jag det låter så kanske svetten rinner mindre.

Bigblomman stackars vovven då. ;-)
Men det kommer säkert bli bättre med tiden med alla katterna. Skojigt att hon har adopterat den ena som bebis i alla fall :-)

Rita då gumman. Det lät inte bra. Skickar en massa fjäderlätta kramar så det inte värker av dem. Och hoppas att det som är jobbigt går över snabbt. För det är du garanterat värd.

linasvovvar, hoppas kvällen blir så bra som du tror och ta det liiite lungt så du inte kör slut på dig under dagen med allt du ska göra. ;-)

Sool, vad trist att de inte ringer tillbaka. Men det känns som om det är ett problem för många sjukskrivna. Att man blir nonchalerad. De ringer när det passar dem liksom. För vi sjukskrivna vi kan sitta och passa telefonen i flera dagar i sträck inget viktigt kan vi vilja heller.

Pisan, vad trist att du inte har en bra dag. Det verkar som om vi är många som inte har det idag.

Kramar om er alla

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Tassy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ush, säger som Rita denna dag Ledsen tur jag har 3 små bebbar här hemma som håller mig uppe Skrattande

Faxlin
0

Vad trist Tassy att även du har en dålig dag i dag. Men tur du har bebbarna som distraherar lite. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

dreamiz
0

Snart dags att lägga sig så jag är lite sen här idag men måste ändå berätta dagens stora nyhet: jag har blivit mormor, ja farmor också förstås. hihi
Min underbara marsvinstjej Atlanta (cuma lakeland) födde idag tre små bebs (varav en dödfödd). Pappa är skinnyn Nelson.
Bebsen har jag döpt som hyllning till liten Po som dog förra veckan: Posan o Polanta. Båda är golden/white o lakeland. Mamma upp i dan!

Simson
0

Grattis!! Vad fint att de får namn efter Po! Vilken hyllning! Kram!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

Jag har bakat äppelkaka! Duktig mig

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Tassy]
0

#11 ååååh, du sover inte tryggt i natt med en så god kaka i huset *dregel* kanske jag kommer och kaknappar den SkrattandeFlört
 *fniss*

linasvovvar
0

#11 Mums, jag bakade rabarber paj med hemma gjord vaniljsås idag det blev också mumma =0)

Zimba
0

Rita: Den äpplekakan ser ju hur smarrig ut som helst. VILL SMAKA.

Kram gumman

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

dreamiz
0

#10 tack! e lite orolig för mamma Atlanta då hon ff är slö så jag har börjat mata i henne lite extra. Hoppas verkligen inget händer!! Hon är väldigt mån om sina bebs i varje fall.