Godmorgon 3 Juni -08
Jo jag vet att det e mitt inatten, men ville hinna först nångång, fniss.
Sitter här med fläktarna på för det e vaaaaaaarmt, ska strax gå å lägga mig.
Själv ska jag o vovven åka på semester idag, ska bli helt underbart.
Hoppas ni andra får en kanonbra dag o att ni inte får värmeslag, vilket är väldigt nära att få här i Göteborg.
Kram från Zimba
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

OOOOPS, det blev visst nåt fel, inte meningen att det skulle bli 2 av samma tråd. Jag skyller på datorn.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
jag fixar :)
I natt har jag sovit hyfsat. Lite, men hyfsat. Det var lagom varmt på sovrummet tack vare hönsnätet jag stiftade upp.
Nu skall jag strax kliva i duschen och göra mig i ordning till jobbet.
Sen tänker jag faktisk inte göra särskilt mycket, jag är lite trött i dag och behöver vila.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon.
Hoppas du får en härlig semester Zimba.
Natten har varir som vanlig.ett par timmars sömn sedan vaken och så lite sömn sedan vaken å så håller det på till morgonen.Så jag är alltid trött.
Solen skiner men det blåser kallt idag.Igår däremot så var det ljuvligt att sitta ute.Har massor att göra ska bara orka ta tag i det.
Ha en trevlig dag alla//Sylvia
Godmorgon!
Jag sitter och väntar på samtal från FK och är nervös för det. Varför ska det vara så läskigt att prata med dem? Jag har ju mål i mun annars, det är så irriterande! Ja ja, hoppas de ringer snart så jag kan få ro att jobba sedan.
Hoppas du får en trevlig semester. Zimba!
och hoppas ni allihop får en bra dag!

Godmorgon
Zimba: Vill önska dig en trevlig semester.
Rita.S: Hoppas att du får en skön dag på jobbet.
Sool: Finns inget värre än att sitta och vänta på telefonsamtal - är det sedan FK så blir det ännu värre. Håller tummarna för att det går bra.
ophelia: Hoppas att din ork infinner sig. Ta det lugnt bara.
Idag ska jag bara vila. Har en fruktansvärd värk och den blir värre om jag gör det lilla minsta. Igår badade jag en katt och det satte sig som en smäll.
Igår blev vår pool uppsatt och kidsen badade i det kalla vattnet *brrrr*. Ändå tyckte jag att det såg inbjudande ut - kanske det blir ett dopp för mig - får se om grannarna håller sig borta.
Ha en skön dag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Godmorgon!
Ska strax iväg på jobb i jobbet :-) Hoppas det är bra AC i bilen för varmt är det. Badkläderna är nerpackade i bilen så att jag kan köra direkt till havet när jag slutar idag.

Godmorgon, idag ska vi fixa klart i rummet där uppe sen ska vi åka till IKEA, mer vet jag inte än. Har en ganska så kass dag så jag har förvarnat gubben att han inte ska bry sig om mitt snorkiga humör….synd och förstöra en dag pga mig.

Godmorgon eller god tidig förmiddag! Önskar alla en trevlig dag. Själv ska jag inte gör så mycket mer än att njuta av en tårta idag då man går och bir ett år äldre.
Kramisar
#8 GRATTIS på födelsedagen, Solfager!! 

tackar så mycket Sool!

#8 Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva ut i hundrade år, ja visst ska hon leva javisst ska hon leva ja visst ska hon leva ut i hundrade år.
ett fyrfalligt leve för Solfarger hon leve HURRA HURRA HURRA
HURRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAA
Grattis
Grattis Solfager!
Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting!
Si meg så, hva vil du mere?
Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!
Ja, nå vil vi riktig feste!
Dagen er din, og dagen er bra,
men du er den aller beste!
Se deg om i ringen, hvem du vil ta!
Dans en liten dans med den du helst vil ha!
Vi vil alle sammen svinge oss så glad:
En av oss skal bli den neste!

linnasvovvar och Rita.S tackar så hemskt mycket!

Grattis på födelsedagen solfager.Måtte sol och lycka stråla mot dig idag
//Sylvia

God middag!
Jag vill ha svalka! Hur länge skall det hålla på att steka på så här? Skitjobbigt, har ont. Blä!
Här är en till som blir ett år äldre idag. 40 närmare bestämt. Har precis käkat en bit jordgubbstårta med mina ungar. Kalas blir det på söndag.
Ha det så gott!
Pisan
Oj!! :D Grattis Pisan!