Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 753 ggr
Rita-S
0

God dag 1 juni

PHUH

Aldeles för varmt!
Klev upp vid typ 8, redan 18 grader i skuggan och 24 grader inne. Stälde upp terassdörren och köksfönstret på vid vägg och alla fläktar i gong.
Svalnade ner en del

'Sen fick Rita den aldeles fantastisk dumma ideen att sola!
La ut mig på gräsmattan. Uthärdade nånstans mellan 5 och 10 minuter innan jag bokstavligen talat flydde inn igjen. PHUH

Nu har jag knaprat tabletter mot den börjande migrenen och svetten rinner i flödar. Ute är det mer enn 30 grader i solen och inte ens vinden klarar svalka mig. skulle tvätta bilen i dag hadde jag tänkt, men det får vänta tills lite utpå tidlig kväll tänker jag!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Håller med - alldeles för varmt! Både inne o ute. Jag skulle vilja ha en sån där kylanläggning eller vad det heter som gör det svalt inne. Fy, luften står ju helt stilla.

Har storstädat hos alla marsvin idag så nu kan jag koppla av resten av dan.

Rita-S
0

Där fanns, förra året, en mobil ac till 800 kronor nånstans. Det var en sådan elektrisk fläkt som man stoppade fryselementer innuti, sådana man använder i kylbäg'ar ni vet.. jag skal nog ha en sådan vet jag!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

Hej alla.

Jag har firat 17 år i samma våning, samt att jag o vovven, kompis o ungar åkte till sjön o badade, såååååååå underbart, jag var säkert i över 2 timmar, jag e värre än ungar, jag går inte upp i första taget. Håller även på att planera för min "semester" ska låna ett ställe från Tis- sön, så jag o vovven kommer att va där o bara vara vi två, jo det finns en katt oxå. Det ska bli helt underbart. Så nu ska det packas o donas innan dess.

Kram på er alla.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever