Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 595 ggr
Rita-S
0

God morgon 30 maj!

I dag tänkte jag va sommarlig. I går var det så trevlig temperatur inne, faktisk lite varmt trots AC, och underbart ute, så i dag tog jag kjol o väst i tunn vit bomull, inga strumper och högklackade sandaler, tänkte va fin. Kommer på jobbet.. 16 grader inne! Hutter brrrr kallt utan strumper vet jag!

Som tur va hadde jag min poncho på jobbet, och hadde även tänkt att det nog va lite kyligare inne och även tagit med en tunn jacka, så jag fryser bara på benen just nu :)

Jobbet, sen skall man hem, kanske grädda i solen en liten sväng och städa lite, samt kanske man får besök i hälgen :)

Våra nya granner som delar carport med oss börjar flytta inn i dag, jag hälsade på i går när dom kom, och dom är djurmänniskor! Hon är redan störtkär i min Ronja, och har antydat att datorhjälp mot kattvakt inte är helt omöiligt, så kanske vi får kattvakter typ 5 meter från dörren :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Paddiz
0

Godmiddag

Har precis kommit hem från Ängelholm. Ska köra runt med snabelsugaren en stund (jag tar uppe och gubben nere). Sedan blir det vila och kanske klarar jag av att virka några bläckfiskar.

Ha en skön dag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Sool
0

God förmiddag!

Jag gick nyss upp, har sovit jättelänge i natt! Det var välbehövligt eftersom jag sovit rikitgt kass några nätter nu. Idag ska jag ta det lugnt på förmiddagen, ja, eller det som är kvar av den Flört och i eftermiddag blir det jobb. Jag ska iväg på ett möte och ska förbereda lite inför det. I helgen ska jag inte göra något alls! Skönt! Imorgon är första dagen på över 2 veckor då jag inte har något inbokat.

Rita, vad kul med trevliga grannar :) 

Ha det bra allihop!

[Tassy]
0

god dagens!

Idag har jag äntligen återhämtat mig efter alla undersökningar, känner mig skaplig igen. Nu ska jag bara slappa i solen och få bort min vinterbleka uppsyn ;)

Ha en trevlig dag alla fibrosar, kramar från tassy!

dreamiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det en pestig dag..
Min älskade liten Po har fått somna in… Gråter

mongu
0

Jobbigt men samtidigt det bästa för Po. När det inte blev bättre så slipper han lida mer.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

Stackars liten dreamiz :(

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida