Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1116 ggr
Rita-S
0

God morgon 29 maj

I dag täker jag ta tvätten efter jobbet. Skal även sätta på en tvätt så den kan torka fram mot hälgen.

Annars kämper jag fortfarande mot förkylningen. Har änn inge fått nån hosta, enbart lite snuva och nyser i bland. Lite sår i halsen. Kanske det går?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Hoppas du blir kry snart Rita!

Jag ska ta det lugnt idag efter jobbet. Men oron för min älskade lille Po finns hela tiden. Tyvärr tror jag inte han kommer klara sig utan att han måste få somna in…

ophelia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag!!

Stackars dig Rita förkylning nu är inget vidare.Hoppas du kryar på dig.

#1 Hoppas lille Po fixar det.

Här har morgonen varit jäktig.7,30 skulle vi vara på Bollerup för att seminera hästen.När jag kom hem ringde jag veten för nu hade jag äntligen bestämmt mig att Peter Pan skulle få slippa sina kulor.Ringde 8,00 och fick komma 9,30 det var precis så jag hann ta lite kaffe och så skulle bilen tankas.Det är några mil till Sjöbo men jag var där i god tid.9,48 var vi på väg hem igen.

Nu ligger ligger älsklingen och sover.

Ha en bra och solig torsdag//Sylvia

Rita-S
0

Tack alla! Echinacea och echinaforce är min bästa vän just nu!

Mina nya glasögon har kommit nu :) Va på kontroll förra veckan och jag fick gå upp en hel grad i styrka på det ena ögat samtidig som brytningsfelet har gått lite tilbaks på det ögat med.
Sen gick ju mina gamla bågar sönder för någon vecka sen så ajg bestälde nya :)
Dom är vinröda! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Rita-S
0

Någon begjärde bild på mina glasögon under ett msn samtal i dag Flört  Så jag får väl våga fram då :D

Rita-S
0

Detalj från sidan

[Tassy]
0

åh, vad stiligt Rita, passar dig kanonbra! :)

Rita-S
0

Tack Tassy :D

linasvovvar
0

Vilka snygga brillor Rita dom klädde dig verkligen !!!

Rita-S
0

Tack Lina :D jag tycker dom får mig att se smalare ut i ansiktet med, absolut inget negativt får jag säga ;)