Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 750 ggr
Rita-S
0

God morgon 28 maj

Ja gott folk, Rita håller på bli förkyld. Igjen. Suck. Jag kämpar i mot med Echinagard tabletter, cvitamin och echinacea. Men jag tror jag förlorar. Suck

Jobb i dag, sen sova. Typ.

Vad skal ni göra?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Krya på dig Rita!

Jag sitter här o matar Po. Igår var det nästan så han fick dödsdomen, idag verkar han bättre. Jag blev så överlycklig när han åt lite nu på mornen! Men det har gått så mycket upp o ner så jag vågar inte tro för mycket men hoppas verkligen. Jag vill inget hellre än att han ska få bli frisk o få leva ett långt liv!

Ska jobba nu på fm, i em har jag tvättstugan. Ska väl köra o hämta lite spån senare idag också. O så blir det att mata o medicinera lille Po förstås. Städa några burar.
Helst hade jag velat sova hela dan!!

Rita-S
0

jag skal hålla tummar för Po, dreamiz

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Sool
0

God morgon!

För min del blir det fibrokurs på förmiddagen och jobb resten av dagen och tvättstugan på kvällen. Har massor jobb att göra. Mest skulle jag behöva vila, både kropp och hjärna, men det vet jag inte när det kan bli :(

Vi har i alla fall bestämt oss för att åka på lite semester runt midsommar. Vi ska åka norrut och titta på midnattssolen - det ska bli kul!Glad

Rita-S
0

Jag fick nyss besked om att min gammelmoster dog i natt. Vi har väntat det et tag, hon har varit dement i många många år, och knappast nån kontakt under senaste 10 år dessutom, det känns som en kombination av glädje över att nu mår hon säkert jättebra samtidig som man är lite vemodig över att hon är borta. Men någon sorg känner jag nog inte .. änn iaf.

Paddiz
0

Godmorgon

Har precis utfört en tråkig och dyr syssla - betalat räkningar - men tyvärr ett måste. Nåja, nu är det en hel månad till nästa gång.

Ringde till vår veterinär och bokat tid för vaccination av lilla Miracle - hon är åtta veckor och ska vaccineras vid 10 veckor (första gången).

Min värk är olidlig idag och då blir det vila under resten av dagen.

Rita.S: Stackare - att bli förkyld så här tätt efter förra.
**
dreamiz:** Håller tummarna för Po. Hoppas att han kryar på sig.
**
Sool:** Jobbigt när allt kommer på en gång och det inte går att vila. Hoppas att du åtminstone får vilat lite på semestern.

Ha en skön onsdag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

linasvovvar
0

Godmorgon har haft fullt upp hela morgonen, men nu är det lugnt ett par timmar, blir nog lite tvättande osv osv. Iem ska jag till kiropraktern och sen ska vi stanna och äta middag hos svärmor.

[Tassy]
0

God morgon allihopa!

jag känner mig som om någon har mörbultat mig med en hammare efter undersökningarna igår Skrikandes ska dock fösöka samla mig själv och baka en tårta till min kära far som fyller 26x2 i morgon Skrattande

dreamiz
0

#2, 5: Tack! Det kan han behöva! Han är fortfarande slö o sned. Han äter lite men ändå rasar han i vikt…

Pisan
0

Nämen Rita! Din stackare. Lider med dig. Själv är jag inne på 6  veckan med slemmig hosta…. fast det har blivit bättre. Just nu har jag såååå ont i mina ben och fötter.

God natt allihopa. Hoppas ni får sova gott!

Pisan