Stress!!
Jag har drabbats av en inre stress som inte e av denna värld. Hatar att b.la se att telefonerna ringt, får ont i magen. Jag vet inte varför det e så här, ok det har varit jävligt mycket som hänt under lång tid, men detta tar knäcken på mig, vill helst bara sova ifrån allt.
E det nån som e eller har vart i samma situation eller som tips o råd att komma med. Nätterna e jag vaken för då vet jag att ingen stör mig.
Zimba blir tokig snart 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
jag vet precis hur du känner dig :/
jag jobbade första halvåret -07 på ett ställe där jag var tvungen att pendla, och allt handlade om att stressa till dagis, stressa till bussen, stressa till jobbet, stressa till bussen, stressa till dagis, stressa hem, stressa fram middagen, stressa tvättmaskin att gå fortare osv osv osv.
En dag låg jag i sängen och jag tog mig inte upp. jag kände att nu sk*ter jag i det här!!
Ringde VC och jag vart sjukskriven direkt.
Det jag gjorde, var att helt enkelt dra ut telefonjacket och slå mobilen på ljudlös. Vänner mfl kunde jag ringa på rasten på jobbet, när jag satt på bussen på väg dit osv. jag hade kanske en timmes tid att umgås med min son på dagarna innan han skulle i säng, och den lilla tiden ville inte jag slösa bort i telefon.
Jag har fått för mig att du redan är sjukskriven va?

Zimba, Zimba,
du ska först av allt veta hur glad jag blir när jag ser ett livstecken från dig !!!
Ang din inre stress så tror jag inte att jag bör ge råd, har aldrig varit bra på det där.
Men sänder kramar i massor =0)

Även jag blir glad när jag ser att du skriver här inne.
Förstår att du känner dig stressad efter allt som du har varit med om den sista tiden. Ibland kan det bara bli för mycket.
Jag tänker på dig och skickar massor med styrkekramar till dig.
Kramar Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
ta telefonledigt vet jag. berätta för alla att dom får skicka sms eller mail, eller brev, men inte ringa just nu, och att du behöver lugna ner dig ett tag! Sköta om dig själv tilsammans med dina djur, och skita i folk et litet tag, det tror jag kan va bra. Bara akta så du inte blir så folkskygg att du har svårt att "komma tilbaks" sen snälla du? :) En god kram får du i alla fall!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag kan känna så när jag mår dåligt. Blir stressad för det allra minsta som ska fixas och det känns nästan oöverkomligt, fast jag vet att det är småsaker egentligen. Det enda som jag kan göra då egentligen är att försöka styra tankarna att bli mer positiva. Jag vet att jag fixar detta och ta det lugnt nu. Det är väl inte på samma sätt som för dig riktigt efter vad jag förstår. Men ta det lugnt och fokusera på det du ska göra och ta en sak i taget, lägg det andra åt sidan.

Tack alla, ni e bäst. Nästa vecka ska en kompis åka på Sweden Rock festivalen, så jag kommer att låna hans lägenhet o bara vara där, det finns ingen som jag känner som har hans telenr, ska bli så skönt, bara jag o vovven o hans katt. Sen får jag pendla med att åka fram o tebax för mina katter ska ju skötas om oxå, men det spelar ingen roll, jag har en egen fristad i hans lya, dit heller ingen jag känner hittar dit. SKÖÖÖÖÖÖNT.
Jo jag har messat runt o sagt att jag vill va ifred, men måste ändå kolla telefonerna ändå o det e stressande.
Sen till er som undrar var jag vart, så har jag inte haft bredband, men nu e det igång igen.
Lina: Hör snart av mig till dig, vännen. Har fortfarande inte fått iväg paketet till dig, JAG E SLAPP
, men det kommer, LOVAR.
men du vet hur allt har/är varit.
Kramar till er alla.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever