God morgon 26 maj
Phuh i dag blev jag 2400 kronor fattigare. Men sen fick bilen nya joggingskor med. Jag fick dessutom rea på däcken, han va slut för dom däcken till det priset vi blev överens om så jag fick några dyrare däck :D Trevlig service fick jag med, och snabba var dom! inte försenat på jobbet eller nåt!
I dag är det jobba. Sen skal jag hem o vila i principen! Tänkte vika kläder i fall min rygg inte är slut.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon här i skåne regnar det idag, skönt faktiskt och behövligt, det måste vara flera veckor sedan sist.
Jag ska strax ge mig iväg på zonterapi, sen i em kommer dom och hämtar den sista sålda valpen, bara en kvar !
Sen ska jag börja rörja lite inför storstädningen i morgon !
Röja ja, där sa du nåt, jag har en mailboks här på jobbet som dränks just nu! *städar upp*
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon
Här i Klippan (Skåne) regnar det inte men det är nog på G.
Nu ska vi åka till Helsingborg med kidsen - de ska till tandläkaren för justering av tandställning. När jag kommer hem ska jag tvätta - har mycket efter helgen som ska bort. Det sista jag ska göra idag är vila, vila och åter vila.
Ha en skön dag alla fibrovänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Godmorgon
Jag bor också i Skåne (Glimåkra) och här regnar det inte än. Fast det är mulet så det är väl bara en tidsfråga innan det börjar.
Än så länge har värken hållit sej hyfsat lugn idag, men trött är jag.
Om inspirationen slår till ska jag nog dammsuga lite.
Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

God middag!
Här i Landvetter är det varmt och lite halvmulet men det skall visst klarna upp under dagen. Skall strax iväg till sjukgymnasten. Ha en fin dag allihopa!!!!