Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 834 ggr
Paddiz
0

Godmorgon 25/5

Först av allt vill jag önska alla mammor en trevlig dag. Hoppas att ni blir uppvaktade med lite mys och pys.

Jag själv ska tillbringa dagen i Hässlehom (som igår) och jag undrar verkligen hur det ska gå. Är öm i varenda del av kroppen och vaknade redan halv tre. Kan inte ligga, kan inte sitta och kan inte stå. Får skylla mig själv som utsätter kroppen för tre dagars plåga men det är ju så roligt.

Usch, vilket gnällinlägg det blev. Ska försöka vara glad och pigg mot alla som jag träffar men det kan bli svårt.

Än en gång: Alla mammor ha en trevlig dag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Faxlin
0

Tackar säger jag som mamma då. ;-)

Håller med dig om att jag önskar alla mammor en underbar dag. Och hoppas ni får snälla barn under dagen med mååånga kramar :-)

Jag ska försöka få någon minuts sömn nu. värken har hållit mig vaken hela natten som vanligt.

Kram på er

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mojjan73
0

Jag har bara sovit ett par få timmar inatt så jag känner mig mörbultad.. hatar värk. Men så kom min 6-åriga dotter med en jättefin morsdagsteckning och då kändes allt lättare. =)

Kram på er alla.

Bigblomman
0

Godmorgon!
Sitter och äter prinsesstårta till frukost!

Rita-S
0

Grattis alla mammor :)

Själv är jag rätt slut i dag efter att vi nätade inn terassen, men tänker forsöka komma mig till rusta i dag så jag kan få gräsklippare iaf.. måste klippa gräsmattan i dag eller till veckan

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Misimurf
0

Jag är fortfarande sjuk men börjar bli något bättre. Jag har ingen feber men hosta och snorar. Måste snyta mig hela tiden, det bara rinner segt äckligt snor. Så himla jobbigt. Sov inte speciellt bra i natt pga hostan. Har bestämt mig för att vara hemma från jobbet imorn också.

Pisan
0

Hoppas ni alla haft en fin Mors Dag! Jag fick en jättefin bok med grillrecept + en mediations-CD av mina goa ungar, jag blev jätteglad!

Nu är klockan alldeles för mycket över läggdags men jag  var tvungen att titta in här innan jag lägger mig Glad

God natt och kram på er alla fibrosar!!!!!

Pisan