Godmorgon 23/5
Godmorgon, allihop!
Idag är jag trött och har rätt så ont och vaknade av huvudvärk. Blä!
Men jag är ganska glad ändå! Jag sov bra ännu en natt, helt otroligt! Jag hade en dag med mycket att göra igår, så jag hade räknat med att må lite sämre idag. Så idag tar jag det lugnt på förmiddagen, åker en sväng till jobbet på eftermiddagen och sedan ska jag åka till min gamla "hemstad" och vara där över helgen. Det ska bli jättekul! Ikväll ska jag ut och äta med en väninna jag inte träffat på länge och sedan ska jag hem till mamma och bli bortskämd
Imorgon blir det födelsedagskalas för syskonbarnet och på kvällen schlagerfinal med makens bror med familj.
Hoppas ni andra får en bra dag och en trevlig helg!
Jag har vaknat med värk i nacke och huvud, dock är rygg och höfter lite snällare mot mig i dag :) Jag är på jätetgott humör, har sovit skapligt bra, och i går var det så varmt att jag slog av vintervärmen igjen! :)
Det är sol, det är fredag, jag har fått lön och snart skal vi fixa biblioteket, vårat eget lilla lugna hörn dit världens problem inte riktig når inn :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#1 Vad härligt med ett eget bibliotek, Rita!
Jaaaaa jag ser värkligen fram mot et litet lugnt hörn där vi kan rymma från världen ett tag :D

God förmiddag!
Underbart med ett bibliotek.Hoppas du visar lite bilder kanske man får inspiration.Böckerna till det har jag nog

Hej allihopa.
Här är morgonen mindre god. Maginfluensa!!! Need I say moore?
Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...
#5 WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA stackare!!!! >.<

godmiddag, har precis varit med valparna hos vet, så nu är dom flyttklara.
Imorse va jag på avstämmningsmöte med FK och min läkare, ny utredning på G, spännande.
Ska ge mig ut i trädgården och pyssla lite, gubben jobbar hela helgen, men jag får besök av en kompis från stockholm så det blir kul

Godmiddag
Har en fruktansvärd värk - ja, mer än vanligt och jag vet inte var jag ska bli av. Imorgon och på söndag ska vi ställa ut tre katter i Hässleholm och det blir två tuffa dagar för mig. Nåja, även idag är det tufft då jag har utställningsbadat tre katter + ett vanligt bad på en kattunge. Har lite kvar att packa och det ska jag försöka göra snabbt så att jag kan vila under eftermiddagen.
Ha en skön fredag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

God eftermiddag!
Samma här: en fruktansvärd värk.
god eftermiddag, sitter och rä förbannad över att någon har stulit min tvättkolv… så lågt… på måndag bär det av till läkare, ny utredning på g, och eventuellt ska jag äntligen få hjälpmedel så jag klarar mig i hemmet utan att sambon ska behöva offra sitt jobb och sin hälsa. Är så trött på det här nu. fick en "akuttid" det är snart tre veckor sedan jag ringde akut nu, sängliggandes, tog mig inte upp, ingen mat, inget vatten, ingen toa ingenting. jag nådde inte ens telefonen eller mina mediciner själv som låg på bordet brevid sängen. Tänk om jag inte hade haft en sambo? då hade
jag nog inte levt nu så hjälpsamma som de är på sjukhuset här 
på akuten erbjöd de mig kramplösande bara…