Godmorgon 22 Maj
Hoppas ni har sovit gott el någerlunda gott, det har jag gjort, med mina nya bettskena, känner mig inte så stel som vanligt faktiskt.
Sitter med kaffe och macka, ska strax bege mig till landskrona för Zonterapi…stackars mina fossingar !!!
Sen måste jag hem och byta box på Ramona och fölis ( som fortfande inte fått något namn) Fritz är grinig och slänger sig på väggen, ser ut som om en bjälke har flyttat sig, så nu vågar jag inte ha dom brevid varandra. Stackars min man som kom hem från jobbet igårkväll vid 23, då fick han ställa sig och tömma en box på en massa skit, hur mycket onödiga saker som helst, det mesta hamnade dock i släpet för att åka till tippen-.
Hoppas ni får en gooo dag idag
Må bäst
*gäspa* God morgon! Jag har snart kommig mig efter mina bravader i utbildningen, skal berätta sen. Skal på jobbet och sen när jag har fått kontroll på mailboxen så kan jag berätta hur jag har haft det dom två sista dagarna! :)
Tänker göra minst möiligt just i dag i alla fall! I hälgen får vi besök av en kompis som skal stanna över iaf en natt om inte två :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
God morgon! Ja, eller förmiddag då för er som varit uppe ända sedan 7-tiden ;)
Jag har sovit riktigt bra inatt! Vilken skillnad det gör för måendet! :) Idag ska jag jobba på förmiddagen, gå till sjukgymnasten på eftermiddagen och sedan handla födelsedagspresent till min systerdotter som fyller år i helgen. I kväll ska jag ha konsert med min kör, så jag måste hinna med att öva lite till det under dagen också.
Hoppas ni alla får en bra dag!

Här har det varit gnällbyxorna på sedan tre i morse då huliganerna/katterna bestämde att det skulle vara raveparty hos oss!! Efter att ha jagat någon timme tröttnade jag och tänkte på det gamla knepet att ge godismat. Då brukar de bli mätta och somna. Hade ingen kvar så jag tog tonfisk istället. Den gjorde dem mer pigg än innan så det hel fortsatte till efter sextiden. Sedan skulle de trängas i sängen så det inte gick att sova då heller. 
Som straff fick de följa med ut i sele på gården utan att bli tillfrågade! Nu hoppas jag de sover i natt. Orkar inte vara vaken på nätterna och i smärtkoma på dagarna.
Fick i alla fall upp min nyinköpta gardinstång så nu har jag gardiner för första gången sedan sommaren 2006. Man skall inte stressa. Inte bra för varken kropp eller själ! 
linasvovvar: Går det bra med bettskenan?? Sover du bättre? Mindre värk?? Jag fick sluta med min för jag bet ihop ännu mer.
Sool: Härligt att höra att du får sova gott!!! Hoppas konserten blev lyckad!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#3 Ibland är det underbart att ha djur ;)
Jag har varit hemma från jobbet idag och ska vara det imorn också. Förkylningen är värre och jag har så ont överallt. Har inte gjort speciellt mycket mest vilat och läst. Jag har även försökt att hitta på innelekar åt Elvira eftersom det inte blev nån promenad idag.

Godkväll
Idag började jag på min veckostädning men blev avbruten då en lärare på skolan ringde och berättade att sonen hade trillat och slagit sitt knä väldigt illa. Vi gick ner till husläkaren men de hade ingen tid så vi fick ring sjukvårdsupplysningen. De lotsade oss vidare till Hässleholms akutmottagning då Helsinborgs akut hade stängt och Ängelholm inte hade akutmottagning för ortopediska skador.
Turligt nog var det inget allvarligare men ont har han och kommer säkert att ha det ett tag.
Ikväll har dottern och jag varit och klippt oss och nu ska jag förebereda morgondagens kattbad. Ska utställningsbada tre katter inför utställningen i helgen.
linasvovvar: Hoppas att Zonterapin gick bra.
Rita.S: Hoppas att ni får en trevlig helg.
Sool: Vad bra att du har fått sova gott - som du skriver det gör skillnad på måendet.
Simson: Varför ska katterna ha leklust på natten? Ibland har vi det oxå. De sista nätterna har jag haft en liten kattunge klättrandes på mig och sedan när hon lekt färdigt så ska hon ligga på halsen och sova =O)
Misimurf: Krya på dig!
Hoppas att alla får sova gott inatt.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever