Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 687 ggr
linasvovvar
0

Morrn morrn 21 Maj

Godmorgon, vaknade av STRÅLANDE solsken idag också, synd att man måste tillbringa en hel del tid i bilen idag, jag ska till tandläkaren i Malmö, typ 7 mil enkel resa…och jag som verkligen hatar att köra inne i stan, men det är bara att bita ihopa.

Sen ska jag hem och se om jag hinner pilla lite i trädgården, ogräset har exploderat efter regnet =0(

Sen blir dte mockning och pyssle med hästarna osm vanligt.

Hoppas ni alla får en underbar dag

Paddiz
0

Godeftermiddag

Idag har jag bara tagit det lugnt och har även lyckats sova en stund på förmiddagen (ca 30 minuter). Jag vaknade strax före fyra och blir så arg över att jag inte kan få lov att sova längre stunder. Tog en Atarax före sänggåendet men det räcker nog inte med en tablett - ska testa två inatt och se om det blir bättre.

linasvovvar: Hoppas att det gick bra hos tandläkaren idag.

Vill önska alla en trevlig kväll.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Helsdotter
0

god kväll, har inte kunnat säga godmorgon i dag, blev utloggad hela morgonen från alla siter. börjarvara lit less på att nätet håller på så här.

anki1
0

Jag gjorde ett "rejs" på balkongen. Behövdes städas där nu när alla grejer till husvagnen har kommit bort därifrån. Hoppas att kunna åka och köpa nya balkongmöbler imorron och att fixa till balkonglådorna och sätta plantor i dom.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Misimurf
0

Jag är fortfarande förkyld :( Det gick ändå rätt så bra på jobbet idag och jag hade tur och fick sluta ca en timme tidigare så då åkte jag hem och la mig. Jag ska nog vara hemma imorn om jag inte känner mig bättre imorn bitti.

linasvovvar
0

#1 tack det gick helt ok, blir värre om några veckor, då jag ska dra ut en visdomstand