Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1136 ggr
linasvovvar
0

Godmorgon 19 maj !

Hutter hutter det har varut kallt i natt nu på morgonen hade vi bara en grad.

Jag sitter och äter frukost, har skickat ut gubben i stallet och mocka. Vi ska strax i väg, jag ska på Zoonterapi….hoppas på att han kan hjälpa mig (ej mot värken och smärtan)

Sen stressa stressa hem och hovslagaren kommer.

Jag borde ringa och boka tandläkare också, måste storhandla och ja suck städa

Hoppas ni får en UNDERBAR dag med SOL

Paddiz
0

Godmorgon gott folk

Idag tittar solen fram och jag hoppas på att det kan bli varmt och skönt. Min gubbe fick skrapa rutorna när han körde från jobbet strax efter sex nu på morgonen och han var inte alls nöjd.

Vi ska köra till Ängelholm efter att kidsen har slutat skolan. Skäggagamens och spindelns syrsor är slut och vi behöver fylla på förrådet. Ska oxå se om vi kan få tag på en snygg klänning till dottern och lite nya tröjor och shorts till sonen. Trist syssla men ett måste =O)

Nu ska jag fixa de dagliga sysslorna och sedan ska jag vila en stund.

Hoppas att alla får en bra dag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Rita-S
0

God morgon! I dag var det typ 4 grader när jag klev upp mot frost nätterna förra veckan. I går kom solen tilbaks, och ser ut som hon har gästspel här i dag med. I går kom det upp i 18 grader i solen, kanske det blir varmare i dag?

I dag skal jag jobba. när jag kommer hem skal jag äta middag, packa kuffert, smörja niste och sen lägga mig i principen! I morgon kliver jag upp före fågeln fiser för att åka på unionsutbildning så ni kanske är av med mig et par dagar iaf (med mindre dom har trådlöst nät på båten harr harr)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Pisan
0

Morning!

Kallt här också. Iskallt. Men nu börjar solen titta fram i alla fall. Har tid för behandling hos sjukgymnasten i em. Hade sedan tänkt att jag skulle iväg med min dramaten och storhandla, får se hur jag mår. Förråden är helt tomma här hemma och idag har ju pensionen kommit.

linasvovvar
0

Hemkommen från zonterapueten med positiva besked =0)

Sitter och väntar på hovslagaren och det regnar, gött faktiskt det behövs verkligen =0)

Rita-S
0

Positiva besked? Nu gör du mig nyfiken som en strut!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Sool
0

God eftermiddag!

Idag har jag varit på fibrokurs på förmiddagen, det var skönt med träning men man blir ju välsdgt trött efteråt. Nu har jag ätit och vilat en stund och resten av eftermiddagen och kvällen kommer jag mestadels ägna åt jobb - har en 50-sidorstext som ska läsas och kommenteras till imorgon.  Någon hundpromenad blir det så klart också.

# Vad spännande med zonterapi! Var det första gången du var där? Berätta gärna mer hur det går om du går på fler behandlingar.

Simson
0

Ååå zonterapi som kan göra så ont! Iiii!! Funkar mycket bra om man kan ta sig igenom de första onda gångerna. Lycka till!!!

Har fått min ring och mitt halsband från renathe Schneider så nu är jag vacker…tycker jag! Cool

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
0

Lycka till på båten Rita! Ingen fylla nu! Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

#8 men SIMSON! :( Skall jag inte få ha nåt kul? ;)

rockyboy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godeftrmiddag!Ha en trevlig kväll!

Misimurf
0

God kväll

Första delen av dagen var helt okej. Var på jobbet och hade planeringsarbete. Det var jätte fint väder på fm så jag jobbade på så jag skulle kunna åka hem tidigt. Runt lunch började det mörkna på himlen så jag skyndade mig hem för att hinna gå med Elvira innan vädret blev sämre.

Ca 1km hemifrån började det regna, när jag klev ur bilen på gården så haglade det. Så det var bara att gå in och vänta ut det dåliga vädret. Efter en stund blev det uppehåll så då skyndade vi oss ut men v hade inte mer än klivit utanför dörren innan regnet började vräka ner. Vi gick iaf några km i skogen. När vi kom hem så la jag mig och vilade och när jag vaknade så var det solsken ute och det har varit det sen dess. Så jäkla typiskt att jag inte väntade lite längre innan vi gick ut.

Jag har börjat få ont i halsen så jag är jätte rädd att jag ska bli sjuk för det vill jag verkligen inte. Har dessutom ont överallt, vet inte om det beror på fibron eller förkylning.

Ha en trevlig kväll

Kram