God morgon 18 maj!
I dag vaknade jag med huvudvärk, trätt åt mig, mitt eget fel, jag åt kaka med socker i går ;)
Jag får skulda mig själv.
Men i dag är det SOL!
Inte så att det är sommartemperatur ute, iaf inte änn, men det är hopp! :D Kanske det kommer upp i över 10 grader? så man inte fryser häcken av sig när man går utanför dörren? :D
I dag skal jag i principen bara städa disken efter i går och ta det lugnt tänkte jag. Ingen större planer i dag inte.
Vad skal ni hitta på?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon godmorgon!
Solen skiner här i skåne också, men det blåser lite idag, i morgon kommer regnet har dom lovat och jag tackar och bugar för det, gräsmattan börjar redan bli gul och bränd. Hästarnas hagar behöver vatten och alla växter också så klart, + att om det regnar kan man ju med gott samvete städa inne =0)
Idag har jag två familjer som kommer och tittar på Fritz, att det ska vara så svårt att hitta en vettig fodervärd till honom, jag blir galen.
Sen kommer mina goa mamma och hjälper mig i trädgården, pappa spelar golftävling och min man jobbar så det blir en mamma och dotter söndag, mysigt värre

Godmorgon! Idag ska jag inte göra så mycket,det ser ut att börja regna och det är kallt. Har sån värk idag,igår var jag på teater i Stockholm.Min dotters kille var med det var jättebra!
Godmorgon allihop!
Idag ska jag försöka ta det lugnt, se på film och kanske jobba lite om jag orkar. Är ganska trött och har ont idag eftersom jag var på teater igår kväll. Men det var bra, så det är det värt :)
#2 Vad var du på för teater?

God förmiddag
Jag hade massor av planer för dagen men det är nog inget som blir av.
Först hade jag planerat att åka på en företagarmässa för min kompis skulle vara där och sälja mat. Sen hade jag tänkt att åka till mina föräldrar för jag har köpt lite grejer till syrrans hund som bor hos dom. På hemvägen från dom hade jag tänkt att hälsa på en kompis som jag inte träffat på länge. Men istället sitter jag här med fruktansvärd värk i nacke, axlar och armar så att köra bil skulle jag inte orka. Det är ca 3-4 mil till mina föräldrar och 8 km till stan där mässan är. Så sammanlagt skulle jag fått köra ca 7-8 mil och det går inte med den här värken.
Blir så arg och lessen.
Får väl ta nån tradolan och vara hemma och försöka ta det lungt. Idag kommer det bara lite små snöflingor så det kanske blir en promenad med Elvira istället.
Hoppas att ni får en bra dag
Kram

Jag åt också kaka med socker igår…. Vaknade kl 4 med världens huvudvärk. Den brukar hålla i sig hela dagen så det blir rätt lugnt här hemma idag.
Ha en fin dag allesammans!!!
Pisan

Äntligen lite solsken här också!!
Har inte haft någon hem hit efter inflytten. Inte någon som inte har varit speciellt inbjuden/bokad vill säga. Idag ringde förra hyresgästen och frågade om jag fått med mig en nyckel av misstag. De skulle handla här bredvid och titta in samtidigt.
Väntar…har så svårt med det så jag surfar på Claes Ohlson…väntar…känner magen vända på sig…väntar…måste akut sätta mig på toa och göra ett större uttag…DÅ ringer det på dörren! Tänk att det alltid händer så… 

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
âr det inte typisk simson, att det genast ringer på dörren direkt när man satt sig! >.<
god eftermiddag… Har previs lyckats ta mig ur sängen och ska nu försöka peta i mig mat och diska innan sambon kommer hem. Disken… den förbannade disken… den blir min död! 

Precis, Rita! Å inte blir man färdig fortare på toa för att de ringer på fler gånger heller… Suck!
Å inte får jag handla på Claes Ohlson heller för mitt bankkort är inte utställt på den adress jag bor på. De levererar bara till bankkortsadressen. Suck igen!
Uuusch! Kanske vi skal ta en sväng ut på Ikea när jag har fått lön? ;D

Tycker inte om IKEA… 
varför inte? :)

#13 Förstår inte bara…
men kanske du orkar med jysk och överskottsbolaget då? :)
Hålla mig sällskap?