Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1167 ggr
Rita-S
0

God morgon 16 maj

I dag snöar det i Ljusdal. Hemma i Delsbo regnade det dock när vi åkte till jobbet i dag.

Mår rätt så skit, som jag alltid gör när jag är vädursjuk pga regn eller så, och har fått starta dagen med smärtmediciner.
Huvudvärk, kyla, värk, händerna gläpper och jag kommer nog stöta höfter, armar, ben, huvud i principen borti allting.
Skall jobba, sen hem, tvätta golv inför våran nationaldag i mårn, vi besök må veta, och ajg skall ta upp Pinnekjøttet så det kan vatnast ur. Det kommer ta hela natten :)

Ronja är pigg och glad som alltid, och tyckte "hurra ni är vaken" när man vaknade i dag. Var seg att komma ur sängen, så fick äta frukosten på väg bort till vägkorsningen där vi skulle träffa min kollega som vi samåker med.

Hur har eran dag startat? Vad skal ni hitta på i dag?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Simson
0

I Hudik snöar det också nu! =(

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej >.<

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Simson
0

prutt prutt prutt

Rita-S
0

bajs OCH prutt faktisk :(

ophelia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godförmiddag.

På Österlen skiner solen men luften känns kall.Morgnarna är alltid sega för mig tar flera timmar innan jag är i gång.Vi var ju i E-boda igår och dagsresan på 36mil känns i kroppen dagen efter.Men vi fick ACn lagad och dessutom hade dotterns sto fölat 13dagar över tiden precis lagom till vi kom upp.

Så njut av en ny medlem i vår herres hage//Sylvia

Rita-S
0

ååå vilken sötis :D

Simson
0

#5 Det var dagens positiva nyhet!! Sötnos!

mongu
0

Vilket underbart sött föl.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

ophelia
0

#6-7-8 Tack

Ja hon är en riktig liten godig som verkar ha självförtroende och då brås hon på sin mamma//Sylvia

Faxlin
0

#5: Ohh, en skäck. Vad snygg.

Här är det kallt men ingen nederbörd i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Helsdotter
0

så fint föl:)

här har snöat o är bara 5+ fast solen skiner nu på em

Rita-S
0

Det har slutat snöa :) Dagen blev genast bättre.

Paddiz
0

Godeftermiddag

Här i Klippan är det lite blåsigt men ändå rätt så varmt.

Jag har haft en fruktansvärd värk men idag har det varit rätt så bra. Åker väl på en ny omgång värk då vi haft veckostädning + badat katter idag. Får väl vila under veckan som kommer och sedan åker jag på en omgång värk till då vi ska på utställning två dagar. Sedan ska jag ta det lugnt och inte göra ett skit.

ophelia: Hälsa dottern och gratulera till fölet. En söt liten sötnos. Precis lagom storlek i den åldern =O) Sedan blir dom stora och farliga.

Till alla er som har snö: Stackare!!

Ha en trevlig fredageftermiddag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

MarHai
0

Här är det kallt, blåsigt, regnigt, kvavt, och allt annat som gör så att man inte orkar ett skit.
Ge mig sommar sol och värme, nu tack.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Pisan
0

Här har vi sol och lite moln emellanåt. Har ont i benen idag med, det gick dock över i natt och har smugit sig på nu under em. Mamma har varit här och hängt ut min tvätt och dammsugit (det var verkligen nödvändigt..). Härligt att få lite hjälp ibland. Hon är go min mor.

Ha det gott!

Pisan

abbis
0

Här i mellansverige är det kallt så en del går med vinterjackor och mössor på sig..Från ytterlighet till ytterlighet när det gäller vädret..värk är väderberoende.När det är varmt mår man som bäst i muskler och leder..

Åker till London imorgon och hoppas på att våren kommit längre där..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/