Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 718 ggr
Rita-S
0

God kväll 13 maj

I dag startade dagen med att mina glasögon gick sönder

Trevlig start på dagen. Ap-mycket mail på jobbet så jag lyckades inte tömma innboxen heller. Suck. Skitdag, en tirsdag vilket är det ända bra med dagen egentligen, en dag närmare hälgen.

Till hälgen är det 17 maj, våran nationaldag, och vi är luspanka :(
Men.. jag har pinnekjøtt i frysen iaf, så vi får fästmiddag. Och fredan 23e blir det lön tack och lov.

Hur har eran dag varit?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Simson
0

Har varit vaken pga Atos som har sjungit arior vid ytterdörren i natt. Pest! Som straff fick han gå ett varv i skogen utanför huset på förmiddagen. Det var heeemskt!!!! Hoppas han är tyst inatt då… Flört

Gick en tur i området för att se vart man hamnar…var trevligt. Speciellt som jag vaknade med världens lappsjuka/ångest idag. Vill verkligen inte bo här i stan. Vill verkligen bo i lägenheten dock. Liiite splittrad där då… Försöker få tag i snickare om innätningen av balkongen…

Stackars Rita…blev det lagning med tape idag?Flört Blir det några nya bågar? Visa de du väljer mellan…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

Inga tape inte, dom hadde lyxmodellen av ludningsaparater :D Men ny båge blir det ändå, jag måste nog ha det. Det lär inte hålla länge!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Misimurf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Det har varit en ganska lugn dag på jobbet. När jag kom hem höll min kombo på att grilla så jag slapp laga mat idagGlad

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, hade ont i huvudet och nacken så jag tog en värktablett och vilade efter maten. När jag piggnat till lite så sydde jag, kollade på desperate housewives och sen har jag suttit vid datorn.

Nu ska jag gå och lägga mig och min onda nacke på värmedynan.

Hoppas alla får en god natts sömn och en bra dag imorgon

Kram

Bild på Elvira tagen idagGlad

mongu
0

Hej!

värk värre än värst tror jag att det är just nu.

Idag har jag varit på besök hos en vän o fikat o pratat. Härligt. Då det var första gången vi träffades skulle jag då göra mig till o köpte en blomma o en fin kruka.

Allt gick bra tills jag går ur bilen hos henne. Vad händer? Jo, jag tappar blomman i kruka på grusgången. Det var den krukan det. Istället fick jag plocka upp en massa bitar.

Blomman var fin så det blev bara en blomma utan fin ytterkruka.

Är inte det så typiskt? Man försöker göra sig till o sen faller det platt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Faxlin
0

#4: Känner till det där så väl. Synd på din kruka. Men tur att du har blomman kvar i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mongu
0

Ja tanken var ju som sagt god. Men fick lämna över blomman som den var.

För tillfället har jag extra mycket värk nåt så in i vassen.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Pisan
0

Nu är det läggdax. Har inte haft så mkt värk idag, men varit TRÖTT. Fick sovit 1 timme mitt på dagen idag, innan ungarna kom hem från skolan.

Hoppas ni får sova gott!!!! Glad

Pisan