Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1503 ggr
rockyboy
0

godmorgon 11maj!

Idag känns det något bättre så jag ska klippa gräsmattan och sen ut och cykla.Ha en bra dag,kram på er!Cool

Rita-S
0

Hoho jag kom ut av sängen under en timme efter jag vaknade, ny rekord denna vecka :D Har sovit skapligt med dessutom så känner mig inte som en zombie, fuskade mig brun på mina bleka ben och det blev lite så som så hehehe men jag är iaf inte likblek vilket grannarna uppskattar när jag träcker i klänning ;) I dag har jag inte tänkt att göra ett ända skit, föruten att forsöka få låna gräsklippare nånstans så jag kan klippa gräsmattan. Vi har inte haft råd att köpa gräsklippare änn :S

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Helsdotter
0

Godmiddag, här regnardet, och är råkallt inne. Måste kanske sätta på värmen igen bara för att bli av med råkylan inne.

Ska ut i pannrummet och se om det brinner, för veden som är kvar nu är inte riktigt torr.

abbis
0

godmiddag…cyklade igår 2,2 mil….jaaaaaaaaaa jag vet att det är vansinnigt  och det kommer surt efter..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Rita-S
0

Nu är jag riktig osams med två saker. Krattan. Og rosbusken i min trädgård. Den första för att jag utnytjade att känna mig rätt så pigg med att låna föreningens gräsklippare och klippa gräset i trädgården för att så kratta i hop allt. Tung bensindriven klippare och 45 grader hällning på halva trädgården var ett helvete om jag får säga, men nu är det gjort. Det växer sent där, och växer bra nede på plattan så jag lär inte behöva klippa hällingen så ofta.

Sen rosbusken.. jag klipte bort alla döda blad och bann upp den snyggt och fint. SOm tack stack den mig överallt med taggarna. Elaka buskan! Nu har den att blomma snygt tycker jag!

Till hösten får jag klippa ner den lite, den har många många många armar nu

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Paddiz
0

Jag kan ju inte säga godmorgon utan det får bli godeftermiddag istället.

Den kattklubb jag är med i har haft klubbmästerskap här i Klippan - nära och bra för vår del - och vi har haft en trevlig och rolig dag.

Jag har värk i hela kroppen men får väl vila under nästa vecka.

Idag ska vi belöna oss med kebabtallrik - inte nyttigt men GOTT.

Ha en skön kväll.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Rita-S
0

inget fel med kebabtallrik :D Det är snålt på kolhydrater, vilket är det JAG jagar Flört så du får tänka "det är nog alltid nyttigt för någon" paddiz, och äta med gott samvit :D Där finns sämre saker att stoppa i sig!

Sool
0

God eftermiddag!

Jag har en lugn dag idag, har mest suttit på balkongen och pratat med min kära väninna som är här på besök. Hon har också hjälpt mig att färga håret så nu har jag sommarfrisyr :) En skogspromenad med hundarna har vi hunnit med också och då hittade vi blommande liljekonvaljer!

Misimurf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll

Jag har inte varit inne på några dagar så jag får väl göra en sammanfattning av de senaste dagarna. I fredags var pojken som jag jobbar med ledig så jag skulle ha planeringsjobb men på morgonen ringde de från jobbet och jag fick åka dit och jobba i barngruppen istället. Det var en helt okej dag, satt i solen och tog det lungt det var så varmt så vi orkade inte göra så mycket. Vilken skillnad det var att jobba i barngruppen mot hur jag jobbar annars.Förvånad En vanlig dag är det full fart och jag måste vara på hugget hela tiden. I fredags kunde jag i stort sett slappna av, självklart så måste man ju ha koll på barnen och vara med dom men det är på ett annat sätt än jag är van.

I lördags var jag hyfsat bra när jag vaknade så jag gick i stort sett direkt ut i skogen med hunden. Ville hinna med det innan det blev för varmt. Under dagen tvättade jag, var och fikade hos en kompis, städade, trimmade elvira lite och slappade.

Idag har jag varit hos mina föräldrar och hälsat på. Innan dess så färgade jag håret och sen trimmade jag klart elvira och badade henne.

Jag har äntligen fått  digitalkamera som jag beställt från ellosSkrattande så jag bifogar lite bilder jag tagit i helgen

Misimurf
0

Efter en sån springtur behöver man svalka sig lite…

Misimurf
0

det var skönt med ett bad i bäcken

Misimurf
0

Bilder från idag hos mina föräldrar

Misimurf
0

Elvira och kompisen Sassa

Misimurf
0

Bus!!!!!

Faxlin
0

#0: Glad jag blir av att höra att du mår bättre. Hoppas det håller i sig efter gräsklippningen och allt också.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Misimurf
0

Misimurf
0

Läste mig till hur man gör för att få bilden i rutan så jag var tvungen att testaRäcka ut tungan

Simson
0

Det såg ut att vara en härlig promenad och att de är busungar är tydligt!! =)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Paddiz
0

Rita.S (#6): Nyttigt eller inte med kebabtallrik - men gott var det i alla fall =O) Vi tycker att man kan få unna sig det ibland.

/Yvette

rockyboy
0

Oh,nu blev jag sugen på kebabtallrik,gud vad gott!

Paddiz
0

rockyboy: Den ena pizzerian här i Klippan gör en fantastisk god kebabtallrik. Har du vägarna förbi så måste du smaka =O)

rockyboy
0

Ja det ska jag!