Godmorgon 12/5
Idag ska jag försöka vila hela dagen. I och för sig måste jag fixa de dagliga sysslorna och det kan ta tid då min man jobbar förmiddagen och inte kan hjälpa till. Ska oxå försöka gå och lämna nyckeln till den lokalen som min klubb höll sitt klubbmästerskap i + att jag måste betala hyran till dom.
Nu ska jag gå och öppna altandörren så att katterna kan gå ut i rastgården nu när det är svalt. Vi har byggt rastgården runt vår altan så att de kan gå ut och in som de vill och det har vi aldrig ångrat.
Vad ska ni andra hitta på idag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Jag ska försöka hjälpa sonen med att få en lägenhet i ett lugnare område. Sedan är det nog mest att tycka synd om sig själv och fixa det vardagliga. Efter det har jag två möten på ena skolan som jag ska på. Så dagen är rätt full tecknad.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Själv tänker jag inte göra alla världens saker i dag :) Skall plantera två påser frön jag har köpt, tvätta två maskiner kläder och sen skal vi ju äta middag, men det är i principen allt jag skal gjöra. Mår otroligt nog rätt skapligt trots klippade gräset i går*banka trä*
Jag kanske tar med mina katter ut i band i dag :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Mår kass idag :(
Har precis gått upp för att försöka äta lite. Inatt sov jag inget alls, kunde inte ligga ner pga en hemsk, konstig huvudvärk. Gick och la mig i alla fall vid 5, var uppe en sväng vid 8-tiden och har sedan sovit lite till och från fram till nu.

God morgon!
Har precis ätit frukost och konstaterat att det blir inte många knop idag. Är jättehängig, ont och trött. Svidande, brännande känsla i precis hela kroppen…. Blä. Men vi har fint väder här fortfarande, om än lite svalare - vilket jag inte har ngt emot. Synd bara att gräsmattan växer så himla fort, kunde faktiskt ta lite längre tid på sig att växa tycker jag. 
Pisan

God kväll
Som vanligt skriver jag här så här sent. På jobbet idag har det varit helt okej, dagen gick rätt så snabbt. Trodde att jag skulle vara riktigt trött under dagen för hunden väckte mig tidigt och ville ut så jag tyckte att det var lika bra att gå upp då. Men jag har faktiskt varit riktigt pigg så när jag kom hem från jobbet gick jag direkt en promenad med Elvira. När jag kom hem så fixade jag käk och sen så har jag inte gjort så mycket annat än att sitta vid datorn. Passade på att tvätta en maskin tvätt och diska innan jag åkte till jobbet eftersom jag hade tid över.
Pisan-håller med om att gräset borde växa lite saktare, det är så tråkigt att klippa. Det är nackdelen med att bo i hus.
Sool- hoppas att du piggnat till under dagen. Skickar en krya på dig kram

Det hjälper inte att bo i lägenhet - det gör nämligen jag… men har 2 uteplatser på bottenvåningen.

Ja men det är ju nästan lika illa som att bo i hus iaf när det handlar om gräsklippning. Jag har ca 1200 kvm att klippa :/