God morgon 8 maj
I dag vet jag Simson glider runt på vårat forum i blixtsnabbt tempo så ni får hålla på alt av papper o dyl så det inte fladdrar i väg!
Själv sitter jag på jobbet och har tråkigt. Hadde en jättedårlig dag i går, och dagen är något bättre i dag, men mer improvement tack! :D
Hur är det med er andra?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag har haft världens dipp här idag för när städfirman kom till lägenheten idag så var de fortfarande inte klara med garantijobben. Skitstövlar till hantverkare!! Nu kunde städfirman inte städa ut idag heller!! Hon åker dit i morgon trots att det är tillträdesdagen. Vad kan hon annars göra?? Fått tillåtelse av nya. Suck! Att de skulle hålla på och dra på det här så att jag hamnade i kläm. Inte förvånande egentligen men ack så energikrävande. De skall ha ihjäl mig innan de är nöjda.
Jo du Rita nu kör vi dator som bara den!!! Swooosch säger det!! Inte en endaste svordom har det blivit ännu av frustration!! Hurra!!! TACK för att ni hjälpte mig luska ut vilken typ av minne jag skulle beställa och vart! Nu är datorn omdöpt till spruttomojen istället för pruttomojen! Nu är det sprutt på den! =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Nu skall jag skynda mig att virka en stund medans huliganerna sover så jag kanske får upp smilbanden. De har nyss fått vara ute på balkongen och blåsa omkring så de sover förhoppningsvis en liten stund nu…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Underbart! *håller på paopper och hästsvans* Det värkligen är vinddrag efter dig nu Simson ;)

Halloj!
Sommaren är här. Görvarmt ute. Känns både skönt och jobbigt. Tänk att det aldrig kan bli lagom varmt, utan bara skitvarmt… För övrigt så har min mage blivit bättre. Har kommit på att det är mitt gamla magsår som spökar - har tänkt efter ordentligt och kommit på att jag varje år vid denna tiden - och på hösten - alltid får problem med magen. Har tagit 1 extra tablett Nexium per dag och då känns det nästan som att magen blir som vanligt igen. När magen mår dåligt mår hela kroppen dåligt, magen är nog det värsta stället att bli sjuk i - tycker i alla fall lilla jag 
Tjingeling!
Pisan
magen, eller huvudet tycker jag för min del! ;)