Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1134 ggr
Pisan
0

Good Morning 4 maj

Goooood Mooooooorning allihop!Skrattande

Lugn, jag är inte alls så pigg som det låter. Jag är i mitt normala tillstånd, d v s inte riktigt vaken än, stel som ett kylskåp och morgongrinig… Glad

Här i Landvetter lyser solen på en helt blå himmel och min yngsta unge har precis gett sig iväg på fotbollsträning. Den andra ungen har inte kommit hem från sleep-over-partyt än. Gissar att hon sovit dåligt och för lite och är på ett allt annat än trevligt humör när hon så småningom dyker upp här hemma.

Har inget planerat för dagen, får se om jag orkar njuta av det fina vädret, det kanske t o m kan bli grillat till middag idag.

Ha det gott allihopa!

Pisan

Rita-S
0

Sol sol sol sol sol sol sol!!!! :D Det är sol  i dag! Jag är stel som en timmerstomme men gubben masserade nacken så nu kan jag vända huvudet iaf, och i dag tänker jag.. stryka några skjortor, vika tvätten och kanske få upp en takfläkt i 2 våningern med :)
Annars har jag ingen större planer.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Paddiz
0

Godmorgon

Min gubbe har fixat de dagliga sysslorna och jag har suttit och sysslat med presenten vi ska ha med till syrran i eftermiddag. Har oxå gett lilla Miracle uppblött torrfoder och det är en fröjd att se hur hon äter med god aptit. Hon har fått fast föda i fyra dagar och hon äter som om hon aldrig har ätit något annat.

Solen skiner här i Klippan och det är så skönt med fint väder. Har fortfarande ont men det känns ändå lite bättre med värmen.

Hoppas att alla får en skön dag.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

rockyboy
0

Godmorgon!Här skiner solen,och fast jag har värk så tog jag och klippte gräsmattan.Det doftar så gott när det är nyklippt.Ha en bra dag allihop!Cool

[Tassy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god dagens! här har det bakats kanelbullar hela morgonen så det doftar i hela kvarteret Oskyldig

Nu ska jag snart ta itu med disken *hoppas inget anfaller*Hemlis 

Sen blir det städning hos snuttisarna, och till sist ska jag ta mig ett aromabad Skrattande 

I mogon kommer sambon hem, och då ska det eldas och dansas! 

http://fibromyalgi.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=73c3d999-97dc-439f-a29d-a35d95d525da&Filename=web3.jpg

dreamiz
0

Go eftermiddag. Har möblerat om lite här hemma. Har fått hem 5 stycken underbara nakenfisar (nakenråttstjejer) o deras bur fick inte plats som jag tänkt så nu blev det ommöblering. hihi… Å jag är så förälskad i mina nakenfisar. Så gosiga o snälla o mysiga!

Annars har jag försökt ta det lugnt. Blev en lååååång dag i fredags. Upp kl 4 för att köra ner till Skåne o tiden rusar ju som sagt iväg fort när man har kul så jag var inte hemme igen förrän ett dygn senare. Gäsp!! Sov i stort sett hela dan igår. Värken ska vi tala tyst om. Aj!!! Men det var det värt!

Misimurf
0

Hallå alla vänner!

Nu har jag kommit hem från jobbet. Eller det var några timmar sen jag kom hem men jag har grejat lite här hemma. Jag har bla lagat mat och borstat hunden. Det har varit en lugn helg på jobbet men jag har haft och har jävulskt ont i ryggen. Det är nog efter hökörningen. Vet inte hur jag ska orka jobba med den här ryggvärken men jag får väl försöka.

dreamiz - har du några bilder på dina nya familjemedlemmar? Är så nyfiken…

Paddiz
0

dreamiz: Jag önskar oxå se bilder på dina nya familjemedlemmar.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Sool
0

Jag vill också se dem, dreamiz! Glad