Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1169 ggr
Misimurf
0

Vart är alla?

Vart är alla???? Det är så lite aktivitet här inne. Verkar som att flera försvann då Zimba försvann.Fundersam

Förhoppningsvis är förklaringen att ni mår så bra så ni inte har tid att sitta vid datorn…

Kram

Mettan
0

GladAktivioteten brukar gå ner dels när det är helg och dels när v'ädret är ganska hyfsat.

Det märks på de mailinglistor, som jag är medlem i också. Själv har jag inte suttit här så mycket de senaste veckorna, för jag har haft väldigt ont. Imorgon måste jag ställa i ordning här, för på tisdag kommer fastighetsservice hit och ska kolla upp mina fönster. Om jag känner mig själv rätt, så kommer jag inte att vara så aktiv resten av veckan. Har mycket med städningen i morgon och när det är gjort brukar jag däcka ordentligt.

Det ska ju komma en värmebölja nu i veckan och då tror jag att det inte blir så mycket aktivitet här.

Inget att oroa sig för.

Faxlin
0

Jag har varit väldigt lite här inne. Läser lite då och då.
Varför jag är här så lite är för att jag mår så jävla dåligt. Jag har verkligen ingen ork kvar i min kropp och istället för att trycka ner er andra här med hur jag mår så är jag tyst.
Jag läser dock. Så jag har inte glömt er. :-)

Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pisan
0

Anledningen till att jag inte varit här lika mkt är att det är så lite aktivitet + att jag varit så fruktansvärt trött.

Sool
0

Jag är här :)

Läser varje dag, skriver ibland.

Aktiviteten går ju lite upp och ner på alla forum. Jag tror mycket på Mettans väderteori.

Rita-S
0

tror jag med, sen är det alltid lugnare i weekends har jag sett

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Misimurf
0

ÅsaF - Klart att du kan beklaga dig för oss. Vi är här för att stötta och peppa varandra vet du. Hoppas att du mår bättre snart.

Faxlin
0

#6: Tack det är snällt. Men jag tror faktiskt inte att ni kan hjälpa och att något kan bli bättre. Men du är gullig som säger så.
Kramar

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars