Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 862 ggr
Zimba
0

Zimba säger:

Hej då till er alla. (Detta e inget skämt) Kanske kommer jag tebax nångång, men inte som mitt liv e just nu, allt e bara för mycke o jag har ingen ork kvar till nånting. För min del handlar det inte om nåt här på fokus, utan det e helt privat.

Men jag kände andå att jag ville tala om det för er, för ni har vart en stor del i mitt liv under lång tid. Jag vill passa på att tacka alla här för allt positivt jag fått från er. Ni e underbara, bara så ni vet.

Ha det så bra ni kan i fortsättningen. O lova att hålla stämningen uppe här.

Kram från Zimba till er alla.

Tack för mig.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

Jag tycker det är jättetråkigt att du känner du inte har nåt ork till nåt som har varit så positivt för dig så länge, men jag hoppas du kan hitta tilbaks till oss, snart, i mårn typ eller nånting! *kram*

Sköt om dig nu, och vit att du kan kika inn när som helst till oss igjen! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Paddiz
0

Hoppas att du snart orkar komma tillbaka. Kommer att sakna din positivitet (kan det heta så?) Ta vara på dig.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Kavitha
0

Nej vad trist! Gråter
Kommer sakna dig. Hoppas du får mer ork till att komma tillbaka vid senare tillfälle.

Ta vara på dig nu och kram på dig!

Simson
0

Jag håller tummarna på att du kommer tillbaka!! Kram på dig och ha det så bra som det bara går!! Hoppas allt löser sig till det bästa för dig!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Misimurf
0

Åh så tråkigt, jag kommer sakna dej massor Zimba. Men om du känner att du inte orkar ska du självklart ta hand om dej själv och göra det som känns bäst för dej. Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka till oss igen

Ha det så gott Zimba

Massor med kramar

Marie

Faxlin
0

Sköt om dig nu. Och försök att hitta orken igen. Sajten finns kvar.
Vi har bara en Zimba.
Sänder en massa kramr

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Helsdotter
0

Hej för nu Zimba, hoppas du orkar tillbaka.Och ffa att det jobbiga i ditt liv ordnar sig på ett bra sätt.

dreamiz
0

Sköt om dig!!!

proosit
0

Zimba, hoppas du kommer tillbaka, gillar din humor!!

Rita-S
0

Rita saknar Zimba :/

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Misimurf
0

Jag oxå :/

Zimba
0

Tack, snyft. Ni e underbara.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever