Jag hatar myggor =)!!
Jag hatar verkligen myggor!! Jag vet att dem också är en av "guds alla varelser" och har säkert viss rätt att leva, men vad FASEN jag hatar verkligen myggor!! Vad fyller dem egentligen för funktion??
Nån som REDAN är lika frustrerad som lilla jag =)! Har redan fått 7 st myggbett!!! Och i huset har vi haft jäääätte många
… Det var en sak som var bra med att bo i staden, MAN SLAPP MYGGOR!!
Fast jag älskar landet också, så man får ta det onda med det goda och tvärtom antar jag
Pust! Hihi, fick iaf avreagera mig lite!
Ha en härlig vårkväll
!
Kram på er!

Ja det där kan jag skriva under på. Varenda ord. Här är de stora som reaplan. Och fy fasiken vad ont det gör när de bits. Gahhh hatar mygg-
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag brukar få hävelser stora som tennisbollar där dom bits, fråga inte varför men jag reagerar riktig hårt på myggens saliv.
Men det värkar som dom bits ungefär alla andra före mig så det är inte många bett jag får, men ändå.. jag skulle nog inte sakna just DOM
DOm kan äta älgblod framföre människoblod tycker jag :) Fram för människoblodallergi! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag hatar myggor. Blir enbart biten på benen men får då stora knutor som kliar något enormt. Brukar dämpa kliandet med Clarityn.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Gubben har redan fått sina första stick! :) Nu får jag köpa anti-klia salva nånting ;)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.