Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 665 ggr
Rita-S
0

God morgon 27nde april

Nu som min bil ä fixat och har fått joggingskor på är det på tid att stortvätta! I dag skall jag ut i tvätthallen, spruta på avfetning och sen spola rent i tvättmaskinen :)

Sen kanske, om jag har ork, jag åker i väg och hälsar på en kompis.
Sedan vi grillade i går tror jag det blir en lättare middag i dag här hemma dessutom!

Vad skal ni göra i dag?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Alven
0

God morgen. I dag blir det å ta det med ro etter bilvasken i går.Her er det grått, og ikke så mange plussgradene ute, så det blir ikke noe bikini i dag i allefall:) Får se litt an om vi finner på noe litt senere i dag.

Paddiz
0

Godmiddag

Idag ska jag ta det lugnt efter kattbadet igår. Det tar på krafterna att bada 12 katter.

Sitter och pysslar lite med datorn - dvs. sorterar bilder, bränner på skivor, rensar ut sånt jag inte använder. Tar tid - men ett måste.

Kör oxå EFIT - dvs. jag tar Ett Foto I Timmen. Bilderna kommer inte in förrän ikväll och då hittar ni dom på www.quinoas.com - svenska sidan - EFIT i menyn.

Ha en skön söndag.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Rita-S
0

I dag har jag haft en oväntad energiburst. Jag har tvättat bilen utvändig, avfettat, tvättat, polerat, bytte vindrutetorkare och damsög innuti. Har tvättat golven och vikte i hop tvätten som var torr. Tvättade även en ny maskin tvätt och hängde upp den med! Nu har jag ätit middag, gjorde panacotta till dessert, har ränsat hand-damsugaren för damm och tänker nu softa på soffan och se film med min sambo :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Misimurf
0

Go kvällGlad

Idag har jag varit på Mary Kay party (smink & hudvård) hos min systers kompis. Det var kul men blev som vanligt dyrt, men deras produkter är riktigt bra. Har ont i nacken pga att jag kört mycket bil under helgen, igår körde jag ca 14 mil och idag 10 mil. Jag får så jäkla ont i nacken när jag kör bil, det började efter att jag krockade förra året. Men för övrigt är jag ganska pigg och alert så jag har grejat lite här hemma. Jag har bla sytt en liten gardin till fönstret på ytterdörren, städat lite och tvättat.

Paddiz - jag kan tänka mig att det tar en hel del på krafterna att bada 12 katter. Skönt att du kunnat ta det lungt idag.

Rita - Va du har jobbat idag, det måste kännas skönt att få så mycket gjortGlad. Jag håller tummarna för att du ska slippa få ont av allt du gjort idag.

Hoppas att alla får en bra och värkfri dag imorgon.

Kram

Rita-S
0

Oh, jag har redan värk vet jag, fast mindre enn jag väntade mig. Men jag har tagit en voltaren och hoppas den hjälper snart iaf!
sen kommer jag nog ta en till strax innan läggdax så jag förhoppningsvis inte vaknar med värk i natt. I mårn skall jag starta dagen med rörelser i varmt vatten på sjukhuset, det kanske löser upp saker