Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 696 ggr
Rita-S
2008-04-23 09:30
0

Viktig! Serverbyte!

Medelande från Ifokusgrabbarna:

"Idag eller i morgon (vi får se) kommer vi ta ned iFokus helt och hållet för att jobba med att byta servrar. Att flytta databasen kommer att ta många timmar.

Även när vi fått allt på plats och allt fungerar kan det dröja innan ni kommer åt iFokus eftersom DNS:er ska pekas om och det kan ta lite tid innan det slår igenom på hela Internet.

Berätta gärna detta på era sajter så de vet varför iFokus kommer att sluta fungera.

När vi är på plats på nya servarna kommer vi vara redo för att ha ännu fler inloggade. :)"

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Kavitha
2008-04-23 12:11
0

Hur lång tid gäller det då, flera dagar eller bara några timmar under en dag?

Rita-S
2008-04-23 12:17
0

Förhoppningsvis borde detta va klart på en dag bara, så knappast lär vi få flera dagar utan iFokus. Bra egentligen, abstinenserna skulle va ödesdigra för mig ;)

Men vi får förbereda oss på att där kan va lite småstrul under några dagar tills dom får allt på plats

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Kavitha
2008-04-23 12:58
0

Ok, då vet jag. Blev lite orolig att det skulle ta flera dagar att ens kunna logga in på iFokus. Skulle få värsta abstinensen jag med…hahaha!

Rita-S
2008-04-23 12:59
0

Gissa om man skulle fått :D Terrorisera grabbarna med mail om "få det upp, få det upp" Hehehehe