Go kväll 20/4
Hallå där och go kväll!
Hur har helgen varit?
Hoppas ni haft det bra
/ Marie
Vi hadde en jättefin dag i dag, jag och min mann åkte til Järvzoo i Järvsö, bara för att upptäcka nåt är fel med bilen på väg hem :/
Nu fick vi då arrangera så att vi kan åka med min samåkares bil till jobbet och jag får avlysa simningen på morgonen i morgon. Igjen.
Suck.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Själv så har jag jobbat 9.30-17.30 både lördag och söndag så nu är jag rätt sliten. Igår kväll var jag så slut och hade så ont och allt var bara så motigt så jag grät en skvätt. Men idag har det kännts mycket bättre. Det har varit jätte fint väder och jag har varit ute största delen av dagen på jobbet. (jobbar på korttidsboende med två pojkar med autism)
Imorgon ska jag ha möte med min chef för förskoleassistent jobbet för hon är orolig för att jag inte ska orka jobba. Hon vill se om det finns något som kan göras för att underlätt för mig på jobbet . Jag hoppas att mötet kommer att resultera i någon bra lösning som vi är överens om.
Jag är totalt slut pga allt jobb och hoppas verkligen att det löser sig snart så jag slipper jobba varannan helg. Det är skit att jobba 12 dar vara ledig 2 och sen jobba 12 igen ledig 2…

#1 Va trist med trasig bil Rita, hoppas att det är nåt som är lätt och billigt att fixa

Har idag varit ute i trädgården. Det blev rensning av några rabatter och kan ju bara säga ousch vad det gör ont. Tre dagar i rad har jag varit igång och det blir vila veckan som kommer.
Fick oxå tvättat alla smutskläder och har haft dom hängandes ute. Åhhhh, vad det är mysigt med kläder som hängt ute.
Nu kallar sängen igen. Har sovit en stund och ska nu krypa ner under täcket igen och då gå till sängs på riktigt.
Kram alla vänner
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever