Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 754 ggr
Paddiz
0

Godmorgon 18/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon gott folk

Idag blir det nog en fin dag här i Klippan. Ser solen komma krypandes och jag blir så glad.

Måste skryta lite och hoppas att det inte gör något. Igår köpte vi en systemdigitalkamera och den är efterlängtad. Har önskat mig en sådan i många, många år och nu äntligen blev det av. Tyvärr fick vi inte tag på en extern blixt men har beställt en och får den antagligen på måndag.

Idag på förmiddagen ska vi till Ängelholm och efter det blir det vila.

Hoppas att alla får en trevlig fredag.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Mettan
0

Godmorgon!

Systemkamera!!! Jag blir grön, blå och violett av avundsjuka. Tidigare hade jag ett antal vanliga systemkameror, men hela väskan blev tyvärr stulen. Där fanns 3 kamerahus plus objektiv, filter och blixtar.

Nu har jag bara en kompakt digitalkamera, men jag ska väl inte klaga alltför mycket, för den tar i alla fall hyfsade bilder för det mesta.

Här i Landskrona kommer solen fram nu och jag hörde just att det kan bli upp emot 14 grader idag.

Ska troligen till KLöddeköpinge och månadshandla idag (det är ju pension idag) under förutsättning att planeringen fungerar och chauffören kan ställa upp. Har tyvärr ingen egen bil längre så jag får be andra köra för mej. Men det lönar sig att månadshandla i Lödde på Willys, för här blir det alldeles för dyrt och tar dessutom en evig tid, med bussar och sådant. Jag får hålla på och handla i ungefär 3 dagar, om det ska bli här och sedan är jag totalt utslagen i en vecka ungefär.

N'är det hela fungerar blir det bra med aktiviteter varannan dag och då MÅSTE jag ta det lugnt på vilodagarna.

Nu ska jag i duschen, dricka kaffe och läsa tidningen, som delas ut gratis idag. Den kommer så vissa fredagar och det gör ingenting om jag får läsa papperstidningen någon gång, annars blir det nätet.

Pisan
0

Morning!

Har inte sovit gott. Vaknade kl 2 med världens värsta huvudvärk, tog 2 Citodon (funkar bäst mot huvudvärk tycker jag) och fick sen sitta upp och sova fram till halv 7 då ungarna skulle sparkas upp… Väntar på guben som är hos tandläkaren, sen skall vi åka till Allum i Partille och inhandla (det är ju som sagt pensionsutbetalning idag) födelsedagspresenter, vi skall ha 10-årskalas med släkten i morgon, min yngsta fyller 10 på onsdag i nästa vecka. Känner dock att jag egentligen inte orkar med det men vad gör man, det är ju ens unge som fyller år… Får förbereda mig på att att jag blir liggandes ett par dagar efteråt. Idag blir det nog kanonväder, solen skiner och det har utlovats minst 10 grader.

Hoppas att ni får en fin fredag och en fin helg. Glad

Pisan

lucifina
0

solen skiner i Skåne och jag ska jobba hela dagen *suck* enda trösten är att jag sitter hemma och jobbar vilket gör att kl. 16 kan jag bara stänga av datorn och gå direkt ut i trädgården och njuta av helgen

dreamiz
0

Solen skiner o jag är ledig från jobbet. Ska dock inte lata mig utan har en hel hög med marsvin som ska få sista ohyrebadet samt skura deras burar. Sist tog det mig 8 timmar så jag räknar med att det tar lika lång tid idag. Men det är sista badet så jag kan åka på utställningen imorn. yippeee!

Simson
0

Jag försöker äta äpple men Indy älskar äpple så det blir mer en strid om vems äpple det är… =)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady