Go kväll 17/4
Hej alla vänner!
Upptäckte att det inte startats någon "Godmorgontråd" idag. 
Därför startar jag en Godkväll tråd nu istället.
Så hur har eran dag varit och vad har ni gjort?
Hoppas ni haft det bra
Kram Marie

Själv så har jag ansträngt mig för att göra så lite som möjligt. Har varit hemma från jobbet idag också för att försöka bli av med min värk i nacke, axlar och armar. Har mått hyfsat och har verkligen stålsatt mig för att inte ge mig ut i trädgården och greja. Det har nämligen varit riktigt fint väder här. Istället så har jag tittat på film, badat Elvira, läst, städat lite och gått en promenad.

Jag har tvättat och sedan tyckte tydligen min ene hankatt Ludde att jag behövde sysselsättas. Så han skuttade upp på bokhyllan i sovrummet. Den var överlastad med böcker och han lyckades välta den, så allt flög ut på golvet. Måste göra i ordning bakstycket i morgon, så alla böckerna ligger staplade på ett underskåp just nu. Som sagt, Ludde tyckte inte att det räckte med tvätten, utan jag skulle sysselsättas lite mer.
Jag har oxå tvättat och hängt ut tvätten för första gången i år. Har varit ute med katterna på promenad. Har sovit middag 3 timmar vilket jag behövde. Så i morgon skall jag handla och städa om jag orkar. Har väldigt ont i foten fortfarande. Men det går över någon gång.

Vad trevligt med en Go kväll-tråd istället för en godmorgon-tråd.
Jag veckostädade på förmiddagen (torsdag alltså) och sedan körde vi till Helsingborg. Vi köpte en efterlängtad systemdigitalkamera. Jag är så glad och nu ska jag träna, träna, träna och ni blir antagligen plågade med massor av bilder =O)
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever