Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 714 ggr
Pisan
0

Godmorgon on 16/4

God morgon alla!

Redan onsdag, vart tog de 2 första dagarna i veckan vägen då??? Klar himmel här i Landvetter idag, frost. Taken är vita ute. Ungarna vägrar ta vinterjackor på sig utan skall ha tunnare vårjackor på sig - har bråkat om detta i hallen 10 minuter nu. Men nu har de äntligen gått iväg - med tjocka koftor under vårjackorna…  Så nu går jag och lägger mig och sover ett par tre timmar till.

Ha en fin dag allihopa!

Pisan Glad

Rita-S
0

Dom första två dagar tog vägen i soffan här iaf.
Själv är jag åter på jobbet och hostar i kör med alla andra här. Tur är att jag sitter på email och enbart det, inga telefon
Fortfarande inte 100, men låååååångt bättre iaf!

I går hadde vi kyckling nuggets till middag, samt fritterat banan med glass och maple sirap till :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Inge-elsie
0

God morgon här är det lite kallt, alla sover fortfarande fast en del har ätit frukost. Funderar på att ringa läkaren om min fot igen, men då kommer han på att det är något annat fel igen. Fast jag har ju ont i hela kroppen just nu. Min dotter säger att jag skall sluta stressa och ta det lugnt i stället. Men jag sover nog för lite tror jag. Måste nog köpa ny säng tror jag, får inte plats iden eftersom halva är upptagen hela tiden.

Helsdotter
0

God morgon, eller förmiddag..

Har precis avslutat ett yogapass för ryggen, uj uj så stel jag blivit. Har slarvat med yogan efteren förkylning med dygnetrunt soff läge i våras. det är inte klokt hur mycket värre det blivit på bara några få månader.

Solen skiner i alla fall, ska gå en promenad med vovvarna när jag vilat lite. Tror inte jag egentligen har kommit till acceptansstadiet ännu, trots alla åren, tror fortfarande att om jag bara yogar mer och rör mig mer så blir jag som förut igen. och når med handflatorna på golvet.. ha, det är  minst en deci från fingertopparna o ner nu, men jag är obotlig optimist Cool

Rita-S
0

urk jag fick nyss veta en nätpolare av min mann har tagit sitt liv :(

Gråter

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

lucifina
0

#1 gjorde att jag blev sugen på kina-hämtmat till lunch men så läste jag #4 och vill inte ens gå på lunch längre. :(

Rita-S
0

#5 jag förlorade apetiten själv skal jag lova. Själv känner jag inte personen, men min mann sitter hemma och gråter nu :(

Misimurf
0

God morgon eller  god förmiddag kanske man säger vid den här tiden. Jag har varit uppe sen 9.30 men inte orkat sitta vid datorn förrens nu. Har legat på soffan och läst och gosat med hunden. Känner mig lite lite bättre idag men det är riktigt skönt att va hemma känner att jag verkligen behöver det, funderar på att vara hemma imorn också.

Hoppas ni får en bra dag

Kram

Simson
0

Fy så hemskt, Rita!!! Gråter Krama om din man extra mycket från mig i kväll!!! (((kram)))

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

det skal jag Simson

Paddiz
0

Jag säger godkväll till er alla. Har varit uppe en stund i morse och små stunder under dagen. Ska snart krypa ner under täcket igen.

Kidsen har varit hos tandläkaren i Helsingborg och jag skulle varit med då vi skulle titta på en systemdigitalkamera. Det sket sig då kidsen var klara hos tandl. kvart över nio och affären inte öppnade förrän klockan tio. Orkade inte sitta och vänta. Vi får åka och kolla på lördag istället.

Ha en trevlig onsdagkväll.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Pisan
0

Detsamma på dig Paddiz. Kram på dej! Glad