Godmorgon 15/4
Godmorgon
Även idag blir det fint väder i Klippan (Skåne). Vi har stängt av all värme i huset och det känns skönt att kunna göra det - sparar pengar.
Idag har jag bestämt mig för att fixa de dagliga sysslorna och sedan ska jag bara vila och det behövs. Satt på akuten med dottern igår och det känns idag. Är inte så skönt att sitta i en träsoffa i fem timmar.
Borde varit ute i trädgården men det får bli en annan dag.
Ha en trevlig tisdag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
God morgon gott folk
Rita börjar bli nåt tillnärmat människa igjen, inte bara en gelatinklimp som ligger i sängen och skakar och hostar.
Kanske man kan återgå till lite mer normala aktiviteter igjen.. som tex forum o så? :)
(sen har man en klädstvätt som behöver lite uppmärksamhet nu ja
)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Morning!
Har precis kommit upp, skall äta frukost, eller brunch blir det väl… Tänkt ta det lugnt, har ont och är TRÖTT.
Hoppas ni andra får en hyfsad dag med minimalt med ont!
Kram
Pisan

Hur mår dottern idag? Bättre?
Vilket slöseri med ork och tid att sitta på akurten så länge för att få "diagnosen" sjuk…det var ganska klart för er även innan??! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

god middag får man väl säga när klockan närmar sig 13?
Här i Malmö börjar man känna sig som människa efter helgens insats… men åandra sidan vet jag att så snart värmen kommit ordentligt kan jag ta ut solsängen och bara njuta eftersom jag inte ska göra men än på sin höjd klippa gräsmattan. Jag ska bara lägga alla löv i säckar och köra iväg dem och det får jag hjälp med är det tänkt. läste #1 och insåg att jag vill ha ett ordentligt klädstreck uppsatt i år så att tvätten kan hänga ute och torka. *s* jag kan snart ställa in solsängen igen *s*
God eftermiddag !
Har varit uppe tidigt i dag å fotat mina små bebbar…ni får gärna gå in å ta en titt..
http://hem.passagen.se/crystalpearls
Annars så njuter man av solen å tar det bara lugnt.
Ha en fortsatt trevlig dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Rita.S: Det låter bra att du börjar bli bättre.
Pisa: Hoppas att din frukost/brunch var god. Du gör rätt i att ta det lugnt när du både har ont och är trött.
Simson: Tack för att du frågar om min dotter. Dottern mådde fortfarande skit i förmiddags men mår bättre nu. Lite humor har hon i alla fall för hon sa igår att nästa gång hon blir sjuk så vill hon åka till Bakken istället för då får vi åtminstone lite roligt för pengarna.
lucifina: Hoppas att du kan få ett ordentligt klädstreck så att du kan hänga ut tvätt. Det finns väl inget härligare med tvätt som torkat ute.
Marita.L: Dina bebisar är sötnosar och bilderna är bara så bra. Vill oxå ha en riktig kamera så att jag får bra bilder (förhoppningsvis) när vi har kattungar.
Ha en skön kväll.
/Yvette

Paddiz: Med humor kommer man långt!! Ända till Bakken…??
Hälsa dottern!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Idag har vi varit hemma hos mej när jag jobbat. Pojken som jag jobbar med och jag har bla, bakat muffins, satt frön i landet, gjort pärlplatta och ritat. Det var en jätte bra dag men jag har fortfarande jätte ont och är trött och sliten. När jag kom tillbaka till jobbet idag så sjukskrev jag mig så imorn ska jag vara hemma och vila upp mig. Förhoppningsvis blir jag bättre så jag orkar jobba igen på torsdag. Det är första gången sen jag började jobba i augusti som jag är hemma pga fibron. Tyckte att det var riktigt jobbigt att sjukskriva mig men mina arbetskamrater var väldigt förstående.

Simson: Tänkte inte mig för - Bakken är ett nöjesfält i Danmark. Ligger i närheten av Helsingør. Visst kommer man långt med humor =O)
Ska hälsa henne imorgon när hon vaknar.
/Yvette
Jag har blivit bilägare! Känner mig såååå lyxig. hihi!
Min vovve som när jag fick hem honom var så fruktansvärt livrädd för andra hundar fick idag totalfnatt när han träffade världens snällaste rottis. Gu så busig han blev! Han har blivit en helt annan hund o jag tror han tar igen hela sin valptid nu med allt sitt busande!! Underbart att se vilka stora framsteg han gjort på de dryga 7 månader jag haft honom.

Grattis till bilen dreamiz! 
#11 tack! Jag känner mig som ett barn på julafton när jag tittar ut o ser MIN bil! hihi