Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 904 ggr
Pisan
0

God morgon lördag 12/4

God morgon alla! Hoppas ni fått sova gott och att dagen blir en bra dag!

Kramar!!Glad

Pisan

Sue_Ellen
0

God morgon Pisan.Jag önskar dig detsamma.

Rita-S
0

jag hoppas dagen förbättrar sig för min del. âr tett som tusan nedöver bröstet, nästan ingen röst, hostar och det gör ont.. i natt hadde jag feberfrossa och svättningar om varann

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Faxlin
0

Godmorgon. Hoppas eran dag blir bra. Själv blir det inte mycket iFokus suddande med den här huvudvärken.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Paddiz
0

Det får bli ett godkväll från mig istället då jag precis kommit hem. Kvart i fyra när jag vaknade imorse låg iFokus nere och vid sex körde vi till Malmö på utställning. Kom hem för en halvtimme sedan. Är trött och har ont i hela kroppen nu när värktabletterna har släppt.

Hoppas resten av kvällen blir trevlig.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Misimurf
0

Jag vaknade runt nio med jätte ont i axlar, armar och nacke. Blev något bättre efter en varm dusch. Jag hade lovat att följa med kombon till Karlstad på en snabb shopping runda. Vi var bla på intersport, biltema, hm och rusta. På rusta köpte jag en jätte fin rosa madrass med svarta tassavtryck som jag ska ha i bilen till Elvira och en punkig västsele som hon blev jätte tuff i. Kommer kanske bilder på det nån dag om jag får min kamera som jag beställt snart. Sen åkte vi och fikade hos kombons pappa. När vi kom hem tog jag en tradolan och vilade några timmar och sen har jag bara suttit vid tv:n.

#4 hur gick det på utställningen?

Misimurf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade bilder på rustas hemsida på det jag köpt

Dynan ser ut som på bilden men den jag köpte var rosa och det var inget ben på

Misimurf
0

Väst sele

Paddiz
0

Misimurf: Det gick kanonbra. Domaren frågade Lillegutt om han ville flytta hem till honom + att han gick iväg med honom för att visa upp honom inför de andra domarna. Lillegutt fick sitt certifikat med glädje och fick en helt kanonbedömning. Domaren tyckte oxå att Lillegutt var King of the show. Han blev nominerad men utslagen i panel. När domaren sa att katten hade en mamma och pappa som verkligen visste hur man badade/presenterade en katt inför show blev jag faktiskt tårögd.

Lillegutts barnbarn var oxå med och han fick oxå en super bedömning och domaren ÄLSKADE honom.

Måste bara visa upp den helt underbara bedömningssedeln som domaren skrev.

/Yvette

Misimurf
0

Paddiz - Va roligt för er att det gick så bra. Grattis grattis.

Zimba
0

Jättemassa Grattis.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

grattis :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Paddiz
0

Tack för era gratulationer.
/Yvette

anki1
0

Grattis

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Paddiz
0

anki1: TACK

/Yvette

Simson
0

Vilken underbar bedömning! Grattis!! Å vilken härlig kommentar av ert arbete! Måste kännas skönt!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Paddiz
0

Simson: Tack för ditt grattis. Ja, när en domare kommer med en sådan kritik då vet vi att vi gjort ett bra jobb. Det är ju badet vi kan påverka och det har tagit år att lära sig så att vi får en sådan bra kritik. Nu vill jag tillägga att utan vår vän Anitha i Norge hade vi aldrig klarat det - vi har fått många tips av henne.

/Yvette