God Morgon 13 april
Säger jag med ett stort gäääääääsp. Sömnen har blvit för liten men jag satt med min kompis o hennes sjuka vovve på djursjukhuset inatt, så det blev sent innan jag kom isäng. Så förhoppningsvis får jag sova lite under dagen.
Hoppas ni får en bra dag.
Gääääääsp från Zimba
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

God morgon!!
Idag är det regnigt, skönt att man inte måste gå ut…..Hoppas att alla får en bra söndag! Kram

Godmorgon
Solen strålar här i Klippan och jag håller på att tvätta sängöverkast som jag ska hänga ut för torkning - det gäller att passa på. Ska plocka undan efter utställningen och det känns absolut inte roligt. Har ont i hela kroppen och känner att jag bara skulle vilja lägga mig ner och dö. Skulle nog inte knaprat värktabletter som jag gjorde igår då jag får betala för det idag. Nåja, det är tur att sängen finns.
Zimba: Hoppas att din väns vovve snart blir bra igen.
Ha en skön söndag alla vänner.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

God morgon! Stor GÄSP här också. Har precis vaknat i stort sett. Har drömt helkonstiga drömmar. Hoppas ni alla får en fin söndag!!!
Kramar
Pisan
Rita sjuk.. fortfarande.. *host host*
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Rita: Kryp ner i sängen igen, om du inte redan ligger där vill säga… Krya på dig!

God eftermiddag får jag väl säga då, eftersom morgonen sprungit iväg innan jag kom in här. Ska fortsätta jobba lite efter kaffepaus, blir ju så. Man får jobba när det går, ävenom det är söndag :)
Har lite hantverksjobb då o då, förhoppningsvis går det runt utan att belasta hushållsekonomin i år. Önskar det hade räckt som levebröd, att kunna jobba när kroppen vill är en fördel jämfört med 7-16 jobb då jag måste orka gå och stå större delen av dagen.
Krya på dig rita och hoppas Zimbas kompis vovve mår bra nu.

Tack så mycket. Vovven e kvar på djursjukhuset o får inte komma hem förrän tidigast imorgon kväll. Det e bara att hålla tumme o tassar att det ska bli bra.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
var på sk dammiddag igår. våra gubbar kade whiskyprovning hos oss. vi damer höll till hos en annan av gubbarna. vi drack ur flera flaskor vin det vqr nog 3 st och började på den fjärde. jag var hemma strax efter 24 och då höll gubbarna fortfarande på. Jag smakade på nägr droppar av wiskyn . och kom isäng vid sådär halv 3. Imorse vaknade jag med lite "kopparslagare" trots att jag drack flera glas vatten innan jag lade mig. Det blev några alvedon. Huvudvärken gick över, men jag har kännt mig lite slak och däven idag.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Jag sov lite dåligt i natt. Elvira skulle ut flera ggr och stog vid altan dörren och gnällde. Städade på fm sen åkte jag och hälsade på mina föräldrar. Vilade när jag kom hem och nu sitter jag här med ont i ryggen efter städningen.
Krya på dig Rita