Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 740 ggr
Zimba
0

Krya på dig!

Gör en tråd där man kan skriva krya på dig hälsningar.

Jag skickar en hälsning till en kompis som åkte in med ambulans o som har problem med njurarna. Var en sväng o hälsa på henne idag, men vi fick träffas ute, för jag e ju så förkyld o jag anser att jag inte har på sjukhus att göra då.

Kram o krya på dig från Zimba o alla djuren.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

Dowdy krya på dig, hoppas du blir helt återställd snart.

//Baloo forever

Misimurf
0

Skickar en krya på dig hälsning till dej Zimba eftersom du är förkyld. Hoppas du blir bra snart

Zimba
0

Misimurf: Tack va gulligt av dig, det börjar bättra sig, kan nu andas iaf. Så det går åt rätt håll, men tar alldelses för lång tid,Skrikandes

//Baloo forever

Kavitha
0

Jag vill skicka en krya-på-dig hälsning till kissan78 som just nu har det psykiskt jobbigt och säkert fysiskt också för det ena ger ju det andra. Hoppas du blir starkare snart vännen!

anki1
0

Skickar en hälsning till dig Zimba och hoppas att du snart blir av med din förkylning.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Zimba
0

anki1: Tack så mycket. Jag vill verkligen bli av med den….

//Baloo forever

dreamiz
0

Dowdy tackar o kan tala om att ögat är i stort sett helt o hållet återställt nu!

Krya på dig Zimba!!

Zimba
0

Till Ossi. Krya på dig, gubben.

//Baloo forever

Zimba
0

Sänder en krya på dig hälsning till en kompis som har opererat sig idag, pratat med henne o allt var ok.

//Baloo forever

linasvovvar
0

puttar till _rs_

Zimba
0

Krya på dig, Rita.

//Baloo forever

Helsdotter
0

Krya på er både zimba o rita, och så skickar jag till min dotter o måg som ligger i feber o hosta..

Zimba
0

Tackar. Har din dotter fått samma elände som halva sverige har, med feber, hosta, illa mående, förkyld, huvudvärk etc????

Skickar en krya på dig hälsning till henne oxå.

//Baloo forever