Så Tråkigt!!!!
Jag har vart medlem över ett år o trivts så bra med er, delat glädje o sorg, skrattat o gråtit, velat, sabbat trådar o annat bus.
Har blviit mottagen så väl o kände mig välkommen direkt. Några av er har blivit privata vänner som jag aldrig skulle träffat annars.
Men idag känner jag mest en så stor sorg över att det råkat bli så att en god vän, Medarbetare o helt underbar människa valt att hoppa av.
Varför kan vi inte bara försöka trivas o bygga upp den goa stämning vi haft, så vi slipper att fler väljer att hoppa av.
Det va ju inte direkt kul att komma tebax o att få veta att det blivit så här.
E ni med på detta?????
ÅH så säger vi alla JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Zimba e ledsen
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Mja, tycker inte man kan säga så egentligen. Sajten går väl inte under bara för att en person hoppar av?
Vi är väl rätt många här, och jag tycker att det är en trevlig stämmning.
Men jag har inte varit med någon längre tid. Ska dock göra mitt bästa att vara med och liva upp stämmningen! :)
Jag är glad att jag har hittat en sida med "jämlikar".

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jaaa! Jag tycker också det är tråkigt att några hoppar av av misstrivsel.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Jag tycker att det är jätte trist att hon valt att lämna oss.
Jag har inte upplevt att det varit något tjafs eller sånt här. Jag tycker att det är en bra stämmning. Jag trivs jätte bra och hoppas att alla andra också gör det.

#1 Naturligtvis går inte sajten under för att 1 person hoppar av, men det e väldigt trist att det blivit så här. Det har varit en väldigt stor trivsel o kanon stämning o det märks när man vart med ett tag att det minskat.
//Baloo forever
Ja det är verkligen tråkigt om nån hoppar av pga att de inte trivs här av nån anledning! Det vill vi ju inte! 

Det blir tyvärr så ibland att någon hioppar av. Det BEHÖVER ju inte vara av vantrivsel man hoppar av. Tidsbrist är lätt att få, tyvärr. Själv har jag inte haft någon ork alls denna vecka, så min egen mailinlista, har bara fått Netdoktorn och sådant skickade till sig. Har inte ens orkat hänga med på Hittekatter heller, men det blir tyvärr så ibland. Dessutom kan en människa tycka att något inte är någon orsak att bli ledswen och ta åt sig för. Men vi är så olika och desssutom kan vi vara i olika "stadier" av vår sjukdom och då kan det hända saker. Själv är jag på ganska dåligt humör just nu, och har varit hela veckan, men det är för att jag är arg för att jag inte ens orkar göra det lilla jag brukar. Men jag tror att mycket beror på vädret, åtminstone är det så för mej. Dessutom blir jag jättetråkig, när pengarna är slut och det är mer än en vecka till nästa påfyllning.
Visst blir det jobbigt, när någon man trivs med hoppar av, men man kan ju maila privat med varandra också, eller hur?
Det är i alla fall lördag nu, och jag hoppas att vi alla kan vila upp oss lite i helgen, nu när det är "vanliga" veckor igen. Veckor med extra helgdagar rubbar mej totalt för jag blir helt vilse i dagarna, så allt blir ern enda röra.
Ha det gott nu, allihiop och godmorgon på er, för nu ska jag lägga mej och hoppas få sova. Klockan är i alla fall 02.15 och det är lördag morgon.

Alla är vi i olika faser av sjukdom o annat. Det gör att sånt som jag reagerar på tycker inte nån annan är så mycket att orda om.
Så detta att nån hoppar av. Det är nog mer hur man är själv o hur man mår o orkar. Sen är man olika känslig i olika skeden.
Ett forum står ju inte o faller med en person I så fall är det illa.
Tyvärr så måste jag nog upprepa den känsla jag en gång tidigare haft. Att det är svårt o komma in i gemenskapen här på denna sajt.
Det är lite en "klubb för inbördes beundran".
Mycket riktar sig till samma personer, med hälsningar o krya på dig osv.
Upplever fortfarande att det är nästan inga som svarar på de inlägg jag ger. Har nu försökt o va lite mer aktiv igen. Men tyvärr så är min upplevelse likadan.
Det kan va nåt o tänka till på. Vet inte om det är bara jag som känner så nu?
Om det är flera som upplever samma som jag så kanske ni kan skriva om det med.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Kan hålla med om klubb för inbördes beundran lite grann, upplevde det väldigt starkt när jag var helt ny här, tycker dock att det är bättre nu. Tycker det är tråkigt att hon lämnar oss. 

Jag har aldrig känt siten som "klubben för inbördes beundran". Har alltid känt mig välkommen och aldrig utanför. Har väl inte märkt av att någon inte svarat mig. Har inte tänkt på om jag inte svarat någon heller. Har tyckt det varit enkelt att komma in och snacka runt. Att skriva i alla trådar är en omöjlighet, för andra och för mig, så jag har inte störts av att alla inte sett vad jag skrivit. Är ju inne på många fler ställen än här. Fast jag måste säga att Care2 som jag häckade på dagligdags förut har blivit lidande. De vännerna måste fundera vart jag tagit vägen…
Allt beror till slut på tid och ork. Som sagt var dagsformen. Jag har ryggskott så jag har inte alls varit på humör. Speciellt inte efter gårdagens dödsbesked. Då måste jag ha paus.

#7: Den känslan om att man inte kom in hade jag förrut. Men det har ändrat sig för mig. Jag bestämde mig för att skriva i fler trådar, och att även jag sbarade andra. För man kan inte sitta och bara kräva att folk ska svara en på det man själv skriver man måste svara andra själv också.
Sedan att man inte kan svara på allt det är för att det är svårt att svara om man inte har kunskapen själv till exempel.
Så jag tror man behöver jobba på den biten, allihopa.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag har under en ganska lång tid försökt med att skriva i olika trådar. Utan att det gav särskilt mycket tillbaka. Det som skrevs efter mina inlägg var väldigt ofta svar till samma personer hela tiden.
Sen gjorde jag så att jag lät bli o skriva för o se. Men det var inte nån som saknade att jag inte skrev. Vilket ju sker om en del andra inte skriver.
Så nu efter förra gången när det var uppe att flera av oss kände oss utanför så har jag återigen försökt att skriva o svara andra o flera trådar. Men det är väldigt lite respons.
O jag sitter inte o väntar på att få svar. O jag skriver i andras trådar.
Därför så står jag fast vid att jag tycker att det är "klubb för inbördes beundran". Tyvärr, för egentligen behövs det en sajt med alla oss som är drabbade. Men inte när det är som det är här. Då känner jag inte nån gemenskap.
Det tar mer energi från mig än vad det ger.
Så jag kommer troligen inte att va aktiv härinne i fortsättningen.
Tack för mig.
PS. Är med på flera andra ställen o där är det en helt annan gemenskap o man känner sig mer hörd. DS.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Det e verkligen jätte tråkigt att ni känner så, jag har oxå skrivit trådar där det varit dålig respons, men man skriver o svarar på det man e intresserad av, och det beror inte på vem som skrivit. Så funkar iaf jag. Kan inte svara för er andra. Att det skulle vara " en klubb för inbördes beundran! blir jag ledsen av o ska jag va ärlig så känner jag mig träffad när det gäller det. Jag tar verkligen illa vid mig om nu så e fallet.
//Baloo forever
Själv har jag också varit med om att ha skrivit trådar (inte bara här) där jag fått väldigt lite respons men ibland är det ingen som har nåt att säga om det man skriver just i den tråden helt enkelt Finns ju många trådar som jag inte har nåt att säga om.
Men det är svårt det där. Alla är ju olika som personer. Men visst är det tråkigt om inte alla känner sig välkomna!
Hallå#12 välkommen tillbaka. Håller med alla om att det är tråkigt att lina hoppar av.men är det så hon känner så är det hennes val. Jag kan förstå hennes känsla,faktiskt. Jag har alltid känt mig välkommen här även om det var en del "gamlingar" som naturligtvis munhöggs tillsammans.Det var inte värre än att ge sig hän och skriva och vara "allmänt trevlig". Jag har trivts rejält här…. men tycker som lina att någonting ha hänt. Och det var redan innan du blev sjuk Zimba. (så skönt att du är tillbaka och frisk, raring) Så jag kommer och tittar in någ gång men härmed tackar jag för mig och önskar er alla (och Zimba i synnerhet) ett underbart liv.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Det är jätte trist att det är så att ni känner så där. Det är en hemsk känsla och jag har själv suttit med den. Sedan är det kanske så att om man har varit med länge någonstans och skrivit massor så är det självklart så att det märks mer om man försvinner. Jag har också försvunnit i omgångar här men ingen märker det. Eller jo det gör de nog, men de flesta vet att man har sämre och bättre med tid med värk och sådant så de bara väntar tills man är tillbaka liksom.
Jag håller fortfarande på att man får svar om man frågar om folk har svaret. Men ibland så har man inget svar, elelr det är något som man itne tycker man kan säga något bra på och då svarar man inte. Det har inget att göra med vem som skrivit det hela. Det har att göra med hur mycket som helst annat. Men inte på vem som skrivit.
Audiatur et altera pars

Vad är det då som saknas här? Vad är det som inte är bra? Vad är det som gör att en del av oss inte trivs? Vet vi det så kan vi ju hjälpas åt allihop och göra något åt det. En sådan här sajt behövs ju för oss fibrosar, vi "passar" ju inte in någon annanstans.

Håller med Pisan, om man inte vet vad som gör att folk inte trivs så kan man inte göra något åt det heller.
Audiatur et altera pars
Varför har linasvovvar gett sig av?? har jag missat något? 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Jag kände mig utanför i början men efter att vi skrivit om det i en tråd blev det bättre. Ibland skriver jag mer och ibland mindre - helt beroende på hur jag känner mig. Det är bara att kämpa på med inlägg. Ju mer man skriver ju mer känd blir man.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Jag har däremot känt att jag lagt mig i eftersom jag hoppar in i alla möjliga trådar och kommenterar…även på grupper jag inte är medlem i…jag kanske har motsatt "problem"… 
Det är som när man är ny på jobbet eller som nu när jag flyttat…det tar ett tag innan man fått vänner…
Som på förra stället jag bodde på…där hälsade jag på samma granne tre gånger på samma dag och trodde det var olika personer…andra och tredje gången var bara typ en kvart emellan…
…jag har extremt dåligt ansiktsminne!! 

mongu & Anco- Jätte tråkigt att ni inte trivs och känner att ni inte är med i gemenskapen. Jag hoppas att ni ändrar er och stannar här. Vi får alla hjälpas åt så att det blir en bra stämning och att alla trivs.

Anco: Ska du med hoppa av??????
Tack för dom gulliga orden. Kram gumman
//Baloo forever