Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1172 ggr
Paddiz
0

Godmorgon 11/4

Idag ser det ut att bli fint väder här i Klippan. Ska bada en katt nu på morgonen inför utställningen i Malmö imorgon. Det blir ett helt utställningsbad och då kan det jämföras med att vardagsbada fem katter - fördelen är att det bara blir en torkning. Tyvärr får jag klara det själv då min gubbe har jobbat natt och nu på förmiddagen måste han sova.

I eftermiddag ska Zebedee flytta och det känns bra. Visst kommer det att bli tomt men vi vet att han får det bra. Nya husse och matte har sett fram emot detta länge och nu är det då äntligen dax.

När de kört hem ska vi packa inför utställningen och sedan blir det tidig sänggående. Har redan kanonont och vet att det blir värre efter alla dagens aktiviteter.

Vad ska ni andra syssla med idag?

Ha en trevlig fredag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Rita-S
0

Jag skall hosta. Och jobba lite typ, sen skall jag hem och gjöra ingenting! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

ophelia
0

Godmorgon!!!

#0 Jag ska göra detsamma som du fast jag måste elda först så att jag får varmvatten sedan så är det dags för badet.Har ocks å ont ikroppen redan,hade faktiskt ont hela natten så jag hoppas jag ska orka med hela bad proceduren.Du ska veta att just detta gör mig sååååå nervös när jag vet hur fina katterna bruka vara i pälsen.Tack och lov så så går ju min plutt i klass 11 så han möter inte din/dina väl grooomade katterGeneradmen en gör så gott en kan.

Ska fundera ut något gott att ta med till fikat också.

Ha en fin fredag alla. 

Ja förresten här skiner solen också just nu.

Skrattande//Sylvia

linasvovvar
0

Godmorgon på er. Idag ska jag fixa lite mer i trädgården……rensa ogräs och lukra upp jorden…man får ju passa på när solen är på besök. Ikväll ska vi grilla med grannarna och njuta av en skön kväll. Dagen ska även bestå av lite djurvård…sola i en solstol i trädgården…mums, men det får bli när solen värmer lite mer.

Hoppas ni får en underbar dag

Simson
0

Pratade just med syster. Hon var in och hälsade på faster på sjukhuset igår och de skrattade och hade det bra. Faster behövde vätskas upp. Nu när jag pratade med syster fick jag reda på att faster dött igår kväll. Utan förvarning. Ensam. Ingen förstod att hon var så dålig att det kunde gå den vägen. Suck! Gråter

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Pisan
0

Å jag skall försöka vakna, har inte gjort det än…. Sen skall jag duscha. Sen är jag väl helt slut…

anki1
0

Så tråkigt Simson.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Pisan
0

Men Simson, guuuud vad tråkigt.

Paddiz
0

Rita.S: Krya på dig. Hosta som är så jobbigt.

ophelia: Ditt bad blir bra - positiva tankar, tack. Vi ska bara ha med oss Lillegutt så det blir semester för oss. Det kan behövas. Ser framemot att träffa dig igen.

linasvovvar: Trädgårdsarbete som är så tråkigt. Jag blundar och då försvinner problemet =O) Hoppas ni får en trevlig grillkväll med grannarna.

Simson: Vilket tråkigt besked. Jag tänker på dig.

Pisan: Har du vaknat?

Jag fick badat Lillegutt och det blev bra. Har oxå packat det mesta som vi ska ha med oss imorgon. Bakade chokladrutor som jag skulle bjuda kattungeköparna på + ha med till utställningen men det sket sig. Kakan blev ca ½ cm tunn och torr som fnöske. Skitskoj. Ska packa det sista och sedan blir det sängen för mig. Har kanonont i hela kroppen och det blir en jobbig morgondag.

Ha en trevlig kväll.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Pisan
0

Paddiz: Nä, det känns inte som att jag vaknat faktiskt, fast jag duschat.  En riktigt seg dag med andra ord…

Trevlig kväll! Glad

MarHai
0

Jag orkade inte upp imorse.
Huvudet vill men kroppen vägrar…
Har varit iskolan två dagar denna vecka, inte orkat mer.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Zimba
0

Dagen har gått åt till att försöka bli frisk, vilket lyckas så där.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Simson
0

Tack alla!! Jag har mest bara suttit och funderat över vad som i jösse namn har hänt.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Zimba
0

Simson: Nä va hemskt, gud så tråkigt. Tänker på dig vännen.

Kram

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever