Reumatikerförbundet
Hej!
Är det någon här inne som är med/har varit med i Reumatikerförbundet? Vad har ni för erfarenhet av dem? Har ni fått ut nåt av att vara med där? Har det varit värt pengarna?
Fick själv ett flertal otrevliga brev av dem när jag gick ur, gick ur för att jag inte hade råd att vara medlem. Är därför lite avig. Men undrar vad ni andra tycker om dem.
Jag är medlem där, min syster sitter i styrelsen.
Har väl aldrig varit speciellt aktiv. Var med då och då när jag var liten, men nu tycker jag inte att det är speciellt roligt.
Min syster försöker få mig engagerad. Hon har väl lyckats litegrann. Hon har fått mig att vara med i en "skicka vidare" artikel. Ska skriva lite om mig själv och mitt liv, intressen mm.
Åkte mycket på resor utomlands med reumatikerföreningen. Det var otroligt kul! Träffar en massa trevliga personer, som äntligen förstår hur man känner!
Syrran vill att jag ska komma med i styrelsen, för jag har tydligen bra förslag… men nej, jag är ingen föreningsmänniska.
Hjälper hellre till vid sidan av :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Jag är med i reumatikerföreningen , men är inte så aktiv. har ganska nyligen gått med.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk