God morgon 4/4
Här är det grått och trist, även om fåglarna kvittrar sig hesa och det nästan slår lock för öronen.
Men en riktigt god dag kan det ju inte bli utan allas vår Zimba. ZZZZIIIIMMMMBBBBBAAAAAA!!!!!!! Jag saknar dig!!!!!!!!!!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
God morgon är det dimmigt och kallt. Var ute med katterna 5 minuter så ville dom in. Fick en utskällning för att jag skulle dammsuga när dom andra sov. Efetrsom alla sover olika tider så får jag aldrig dammsuga när jag vill. Idag har jag ont i hela kroppen igen och skall försöka vila så mycket jag kan.
Usch i dag dog min tvättmaskin.. suck.. och sedan det är en tvättmaskin som hör till det vi köpte nu så har ju f-d ägaren kvittoet.. suuuuuck
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

God middag från ett grått Landvetter. Segt idag…
Phuh! Det löste sig med tvättmaskinen! Lokala elhandlaren hadde kopia och fixade reparatör, jag har fått fixat upp i en bank i norge som strulade, och handlat innför hälgen. :)

Skönt att det fixade sig med tvättmaskinen.
Här håller jag på och graverar för fullt för att ge en tjej som kommer och hälsar på mig en liten present. Ska bli jätte roligt att äntligen få träffa henne då jag bara pratat med henne på msn och självklart inne på iFokus :-)
Så dagen ser ut att bli bra. Fint väder, friska barn och friska djur. Vad mer kan man önska. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag somnade faktisk litegrann på soffan här nu, skönt att vila lite. Hadde båda katter på magen, så vaknade av att jag va otrolig varm ;)

Jag har legat och kollat dvd med magvärmare också. =)
Hittade äntligen kattsanden i en av kartongerna i hallen så jag dammsög och skurade toan. Vilken trivselhöjare! Nu har badrumshyllan duschat färdigt. Undrar om jag monterar ihop den i morgon?
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady