Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 1092 ggr
Konstigabaralillajag
0

Inte min dag idag :(

Startade denna dagen med kramp och domningar i min högra arm, från axeln och nedåt. Armen och handen fungerade inte ok och cirkulationen var dålig. Satt nästan och tjöt av smärtan när jag lämnade barnen på dagis…
Det släppte, iaf det värsta men jag känner av det lite fortfarande, men det går inte att jämföra med smärtan i morse.

Som plåstret på såret fick jag dra ut en tand idag, aldrig gjort det innan. Tycker inte att själva momentet att dra ut tanden var så hemskt men smärtan jag har i käften nu är hemsk. Klättrar på väggarna. Har försökt att leta information om hur länga det ska göra ont mm men hittar inte på nätet… Ngn som vet?

Rita-S
0

Beror på hur djup roten var. Men när min mann drog en tand tog det ungefär en vecka innan den värsta värken var borta, han hadde rätt djupa rötter, samt fick dra tanden pga den bröts av så närven låg öppen och då tar det snabbt några dagar mer sa tandläkaren. men några dagar får du nog räkna med vet jag.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Faxlin
0

Tredje gången jag försöker svara i denna tråd. Varje gång jag försöker posta säger det Server error. Men skam den som ger sig :-)

Jag säger annars som rita att det är väldigt individuellt med tänderna. Det vanligaste är dock ett par dagar. Och jag hoppas du blir av med det snabbt.

Din dag verkar inte alls rolig och jag hoppas du mår bättre i morgon och att du fr sova i natt trotts allt.
Sänder en cyber kram till dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sue_Ellen
0

Hoppas din dag är bättre i morgon för den du hade idag verka inte vara nån höjdare precis/tröstekramar